Lage etwas Außerhalb super für Familien. Poollandschaft und Areal sehr familiär ausgerichtet. Essen waren wir sehr zufrieden. Service im Bezug auf Getränke und Abräumen für Geschirr ließ viel Spielraum nach oben. Ebenfalls wurden Heizsäulen nur neben uns nicht entzunden oder unsere Gezielt entfernt. Dass hat uns sehr enttäuscht. Zimmereinrichtung gut, Sauberkeit in Ordnung.
Schöne Großzügige Betten, jedes Zimmer mit Balkon, Angenehme Badezimmer
Asiatisch angehauchte Küche, frühstück bei All inklusive + in der Lounch hervorragend
Wir wurden im Bezug auf Getränkeservice und Geschirrabräumen sehr schlecht bedient. Ebenfalls wurden ausschließlich uns Heizsäulen entfernt bzw nicht entzunden. Enttäuschend
Flughafen - Hotel 15 Minuten Auto Hotel - Innenstadt ca 30 Minuten ohne Rushhour
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Für Kinder reichlich Angebote vorhanden (4-5 Pools, Rutschen, Sprungfelsen, Klettergarten, mehr wie genug Lifeguards) Für Erwachsene in Ordnung
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Dauer: | 1 Woche im Dezember 2025 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Stefan |
| Alter: | 26-30 |
| Bewertungen: | 1 |
Dear Stefan, Greetings from Centara Mirage Beach Resort Dubai Thank you very much for sharing your detailed feedback with us. We are pleased to hear that you enjoyed our spacious rooms, family-friendly facilities, variety of children’s activities, and the overall dining experience. It’s wonderful to know that the location worked well for your family and that the hotel grounds and pool areas contributed positively to your stay. However, we are truly saddened to learn about the service concerns you experienced, particularly regarding drink service, dish clearing, and the patio heaters. This is certainly not the level of hospitality we aim to provide, and we sincerely apologize for the disappointment this caused. Your comments have been shared with our Food & Beverage team to ensure immediate improvement and better consistency in guest service. Regarding support during your stay, please allow me to inform you that our Guest Relations team and Duty Managers, located in the lobby, are always available to assist and personalize our guests’ experience according to their specific needs. We regret that we did not have the opportunity to address these concerns for you at the moment. Thank you once again for your valuable feedback. We truly appreciate the time you took to share your experience, and we hope to have another opportunity to welcome you back and provide a much smoother and more satisfying stay. With Warm regards, Vikas Bhatia Quality Manager.

