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Andrea (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2023 • 1 Woche • Strand
Schön, aber mit Abstrichen.
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Sehr schöne Anlage. Beim Service gibt es Luft nach oben. Die meisten Damen an der Rezeption lächelnd, aber sehr pauschal. Man hat sein Anliegen noch nicht ausgesprochen, und bekommt die Standardantwort. Bei einer Bedienung auf der Terrasse, nur auf höfliche Nachfrage ob unser Getränk vergessen wurde, eine sehr unfreundliche Reaktion. Wir waren total perplex. Personal in den Restaurants sehr nett. Hervorheben möchten wir hier die nette Bedienung Rita. Autovermietung super geklappt. Dank an Yasmin. Zimmer (Superior MB) sehr schön. Störend sind die in der Anlage verstreuten Gebläse/Lüftungen. Wir hatten Glück, aber viele Zimmer mit Pool direkt daneben. Die Reinigung im Bad war nicht zufriedenstellend. Buffet und Restaurants gefielen uns gut. Nur die Atmosphäre im Innenbereich des Restaurants empfanden wir sehr steril. Unglücklich gelöst finden wir die Late check out Regelung. Bereits im September über Mitsis Friends Club gebucht und endgültige Bestätigung erst am Vortag ab 20 Uhr möglich. Bei uns wurde es eine Absage. Von anderen Hotels kennen wir das so, dass man spätestens am Vortag nach dem Frühstück eine Information bekommt. Dank MFC war es möglich ein zweites Mal zum Brunch zu gehen (mit dem Hinweis, dass wir nicht alle anderen Restaurants nutzen). Irgendwann würden wir vielleicht wieder ins Rinela Beach gehen. Man weiß ja dann. was man erwarten kann und was nicht.


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Oktober 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andrea
    Alter:51-55
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Andrea, Thank you for choosing our resort for your vacation and for taking the time to post a review and sharing your holiday experience. We always appreciate comments from our loyal guests as they help us to improve our services. We are very happy to know that overall you enjoyed your vacation at our hotel, as our aim is to make each guest’s experience sincerely and genuinely caring and welcoming with a warm Greek family spirit. However, we are sadden to hear you were not satisfied with some aspects of our services and we are sorry for any inconveniences that you faced during your stay. Your experience is of paramount importance to us, and it is disheartening to hear that we may have fallen short of your expectations in certain areas. We are sorry to know that you were not entirely comfortable during your stay in our hotel. We would like to kindly mention that cleanliness and hygiene is our highest priority and our spotless private and public areas are well-known to our guests and highlighted through their feedbacks. We have already contacted our Housekeeping Manager to review our cleaning procedures to ensure our well-know, meticulous cleaning and warm hospitality across all our hotel areas and guestrooms. Regarding late check out service, please kindly note that a confirmation of a late check out request is always a subject to availability which is also stated on our official website, no matter how much time in advance the guests made a request. As it depends on reservations, which can be constantly updated until the last day of our guests' stay. For that reason, according to our internal protocols, the resort kindly informs all our guests whether it is possible or not to stay longer in their room only one day before their departure, in the evening, as soon as the final list of the next day arrivals is completed. Therefore, as the resort is fully booked, the service of a late check out cannot be guaranteed or predicted in advance. We are sincerely sorry for any misunderstanding you faced regarding this service and if some of our team members did not provide you with proper clarification. All your comments are taken into great consideration, as every year our team works hard in order to develop and improve the facilities and services of the hotel, so we could provide only comfortable stay for our guests. We really hope to welcome you again in our hotel, letting us offer you additional and exciting experiences in the Greek tradition, with authentic hospitality and memorable moments – something we have provided travelers with for more than twenty years. Best Regards, Mitsis Rinela Beach Resort & Spa Team

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