Laber u. Quatschthread Österreich
-
aba logo mag i imma, der macht warm und lustig, obwoh er nach Bärendreck (Lakritze) schmeckt, aba beim zweiten Glals spür i des nimma- ei olso schpiek inglisch, won mor raki plies

Maloni, meine Gute, du kochst, i bring das Spassige, ok, deck den Tisch i verräum die Knechts

- ei olso schpiek inglisch, won mor raki plies
-
die Figurn und die Trinkgewohnheiten
was kann i dafür, das alles so gut schmeckt - i kann mi ja nit immer wehrenMalonilein, da muss man hin, das Land ist gut, schee warm (nein Plinzi ich kaufe kein "N"!!!) und da Badeanzug ist dort super ok, die mögen dort die Frauen mit ohne Brezngstell

-
iranea wrote:
- rülps, ei cännot feind the reit lättars, bicose ei sink i not mohr älon, ei äm dranken
won mohr plies, ei leik tis
ju ar rili gud

Sät is no problem!!!
Ei häf noch matsch moor from sis gutt drink! ju ar rialy not alon, bikos ei äm wis ju!!! 🤪 🤪
Booaaar, is det schweirig!!!!!

-
na geh mal runta
- zwei von deine Kürbis san anzochn und bei da Plinzi und mir, san alle nockt, ürgendwie arm, aber ich hob koa geld um sie anzuziachn, weil meine sterdln warn a voll nockt und dann hab i zur plinzi gsogt, sie soll bei die Türgn am Morkt a poar pritschelte Gwandln kaffn. Is etz kloar?

Snuggi wann isn Essn fertig, mei Moagn knurrt
- zwei von deine Kürbis san anzochn und bei da Plinzi und mir, san alle nockt, ürgendwie arm, aber ich hob koa geld um sie anzuziachn, weil meine sterdln warn a voll nockt und dann hab i zur plinzi gsogt, sie soll bei die Türgn am Morkt a poar pritschelte Gwandln kaffn. Is etz kloar?