Laber u. Quatschthread Österreich
-
miad bin i, gschlaucht hoit. hob ma grod an Kaffee gmocht und rauch ane - beim PC!! obwoi i do net derf, ihr sogts is eh net weida!!

Kum glei, bist daun do bist bin i wieda munta und daun gma schoppen!!

iranea wrote:
Maloni, gehts da denn?- i geh koffapackn, wann sol i kommen

- i geh koffapackn, wann sol i kommen
-
Teifi eine Iri, kann i Die jetz ausleihn oder net

-
I tät Di a ausleichen, hab aber eing´ntlich die Hofmutter g´mant

Mir wurscht wer mei Hackn mocht, is a net sooooo viu zan turn, den Knecht füttern ,bei Laune halten und die Bude net versauen lossn

So, I moch jetz an Obgaung, muas mi uman Knecht kümmern, der raunzt scho wieda
Guate Nocht Mentscher

-
Schnuggerl, mei Knecht schnarcht neben mir auf da Kautsch, so fad is dem, wenn der wach is, kunn i mi vom Hof schleichn, ganz gleich, wie's außn sautert. Wer von euch zwo Hübschn hat nu a Quartier für mi, bin klan und pflegeleicht, essn und tringgn tu i gern und hie und da ah ane rachn, muss aba nit sein
- wer will mi nu 
-
Der Otto is da,
Glaub den kunt i do brauch´n.
Jetzt bin i oba echt futsch
Nachti
-
iranea wrote:
mooh geh, allweil soll i buggln, i hab aba a ganz a greisliche Putzallergie, an Holzfuss, a Glasaug, Knotn unta die Arm und gichtiges Rheima

jo den Knoten untern Arm hab ich auch und a gehörige Pflasterallergie, überhaupt auf vieles sehr allergisch, wie klasse Kolleginnen, de kane Kinda haum und mitreden. wieso ma Z´Weihnachten frei haben will - totales Unverständnis, mei Trost is der - auch de strafts amoi

-
Guten Morgen

Die Sonne scheint und es hat 17 Grad. i muaß direkt de Jalusien obemochen, i sich nix weil´s so einalocht, die sun

-
danke Frau Wandersfrau, wenigstens ane die mi vasteht.Sala - du Luda, bist narrisch, mi glei so oaholn! - sunst sag dem Stinkbliamal glei, sie soll di fei heit niedamottalen und ann werd da übel und die Sunn nutzt da gar nix mehr, weil du heim musch, die niedalegn und dann musst die Jaludingensbummens runtalassen, weil Kopfweh kriegst, wenn's so einablendet und dann wünscht da, dass regnet weils des feina is, wenn man nit so guat beinand is
- also rüba mit der gelbn Kugel, schiab an 

- boah und schüttn tuts was runta geht - so ah besch...eidenes Wetta aba a!