Witzige Deutsch Unterhaltung.......Macht doch mit!!!........
-
Hallo ihr Forum-Users, 🤪
Meine Deutsch Keniixxe sünd söhr schlocht,ux hobe im där Schulle ämmer nüx Seich gemoxt wee mon des im Schwitzerdötsch sogt,ix hob nee oufgeposst und donn hät mig de Lührer ous den Fenstor rousgewurfen ond ech ben dann em Spätäl gelündet ünd hab nen Bein gebrichen ünd doss wär ne einzigö Katiastroffe.Nöch ner einür Wöxe wär ih wedör ün dor schüle und weder ext mer das posiertt
ohh schon wüder im Kronkänbött.Soooo meine Deutsch Kenntnisse sind wirklich zum
nicht wahr??Könnt ihr das auch,dann beweist es und schreibt auch etwas witziges dazu obwohl ich leider nicht etwas witziges machen konnte aber
kann ich mich auch nicht !!!
Ich bin verrückt,ich weiss doch 🤪
Gruss Maja -
Oioioi wischt ier, dösch ghört ssu moine liabschte Temas. Deutsches sprraccchhhe isss gannnsss schwärress sprraccchhe. Unnn magg isch görrne mit Döitschez sprraccchhee aaabäitän.

Nü oi vabübsch, ischo mol n ächt prödüktifer Böitroch. För sön guatsch binnisch immo gärne ze habbn, nä?

Grüßle, ich

-
Wir können auch auf Berndeutsch schreiben oder auf Össtereichisch wär doch auch echt lustig

Du i hau mau ab zu minerä Liebä Muetter id Stube ned das die mich no umbringt
Berndütsch chani aua au ned e so guet aber isch au ned e so schlächt. Isch auess nur e Wetz kse gell ned das meisch i ha das ernst gmeint auso aui die Berndütsch choi oder sogar Össtereichisch oder anderi Sprachene sellet sich doch das hier grad schrebe.
Alli Sprachi sit erwünscht au Italienischi,Serbischi,Spanischi,Dütschi eifach auess aber denn au no wetzeg dezue bittä mercy
-
Mar könnnen aug uf Dütch seich schriben oder uf Bella Italia si si si do sage so vel Italiene oder no no no 
Uf Serbisch:
Zdrovo Mi ime se zov Maja je zivem u Zirechu u Schwitzi
Uf ´Bella Italia Art:
Bonjorno a tutte mi se ciamo Maja me papa se tres grande je porles Obi, e j'habite au Zürige.My kline sister is besoffen warschinli vell getrunke
-
Hallo Maja !
Eich will meich och a mo melde! Do eich a hessisch Madche sei, will eich hier och schieh uff hessisch platt schreiwwe !!! Sin hey noch a poar Hesse am Stoart ??? Würd mich orch freue, eppes von Euch zu hörn !!!Mechts Goud
Sandra
-
Wie ischs mit schwäbisch???
Wièr alle wissad dass i ausm Schwoobaland komm,schreib i halt mol so.Zwar net oifach abr do muß i jedzd durch.Also i hoiß so,wies lings drnäba sdoot.Alles glar? -
@ Maya
Was fr denger????