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Christiane (61-65)
Verreist als Paar • Juni 2025 • 2 Wochen • StrandHotel super . Essen total schrecklich
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel hat eine super schöne Anlage . Es ist alles sehr gepflegt . Viele pools , die ebenfalls sehr sauber sind Jedoch die Küche u das Essen lässt alle Urlaubsfreuden verschwinden. Es ist so schlecht, alles zerkocht , kein Geschmack u von so schlechter Qualität. Wenn das Griechenland ist oh gott wie schrecklich. Vieleicht sollten der Küchenchef u Hotelinhaber das Essen mal eine Woche selbst essen.


Zimmer
  • Gut
  • Das Zimmer ist sehr schön hat eine gute Lage. Nur die Scheiben vom Balkon werden nur verschmiert statt geputzt, so dass es Abends im Licht vom Pool auch nicht schön anzusehen ist


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Sehr sehr schlecht. Man kann es nicht essen. Schlechtes Kantinenessen.sehr wenig Auswahl u nichts ist selbst gemacht Einfach nur kalte Pampe


    Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • Vom Flughafen 18 Minuten u mit dem Auto kommt man schnell überall hin


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Christiane
    Alter:61-65
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Christiane, Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent two-week stay at our hotel in June 2025. We're truly pleased to hear that you found our complex beautiful, well-maintained, and our many pools clean. We also appreciate your positive comments about your room and the service you received. However, we are genuinely sorry and concerned to learn about your extremely disappointing experience with our food. Your description is certainly not the standard we aim for, nor what we want our guests to experience. Please be assured that we are taking your feedback regarding the food very seriously. We are actively reviewing our kitchen operations, ingredients, and menu to address these issues and improve the quality and variety of our meals, including incorporating more authentic Greek dishes. Regarding your comment about the balcony windows, we apologize for the oversight in cleanliness. This is certainly not up to our standards, and we will address this with our housekeeping team immediately to ensure all windows are spotless for our guests' enjoyment. We truly value your honest critique, as it helps us identify areas where we need to improve. We hope that despite these significant concerns, you might consider giving us another opportunity in the future to demonstrate the improvements we are committed to making. Sincerely, Palladium Hotel Kos