Der komplette Poolbereich befand sich im Umbau und konnte nicht genutzt werden. Man musste auf das Nachbarhotel ausweichen. Die Restaurants befanden sich z. T. in einer Renovierung, sodass es bei den verbleibenden immer wieder zu langen Wartezeiten kam bis man einen Tisch zugewiesen bekam. Bzgl. der Umbaumaßnahmen wurde man im Vorfeld nicht durch TUI informiert :(. Das Personal in den Buffetrestaurants war größtenteils sehr langsam. Getränke wurden sehr spät nachgefragt, teilweise erst beim 2. Gang. Am Strand gab es keinen Service, die Getränke mussten selbst geholt werden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im September 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | TS |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Grand Palladium White Sand Resort & Spa. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your visit. Your comments are invaluable to us as we strive to continuously improve our services and guest experience. We understand that the ongoing renovations in the pool area and certain restaurant locations caused significant disruptions to your vacation. We regret that these circumstances impacted your stay in such a negative way. We will address the concerns you raised about the service in the buffet restaurants. We value your feedback and will use it to train our staff and improve the efficiency of our operations. Once again, we apologize for any inconvenience caused during your stay. We hope you will give us another opportunity to provide you with a more enjoyable experience in the future. Kind regards, Kenia Rodriguez Hospitality SR Advisor