- Preis-Leistungs-VerhältnisEher schlecht
Das Hotel im allgemeinen ist nicht schlecht gewesen. Das Frühstück war gut und es gab genug Auswahl für jeden. Schlecht war eher das Zimmer, das nicht richtig sauber war, der extrem verkalkte duschkopf der das Wasser durch die ganze Dusche gespritzt hat und das Wasser aus dem Hahn war ein Witz. Mit so wenig Wasser sich das Gesicht und die Zähne zu putzen war wirklich sehr anstrengend und nervig. Auf eine beschwerung hin wurde nur gesagt es komme jemand und gucke danach was auch nicht passiert ist. Man wurde sehr selten begrüßt vom Personal und ein Lächeln hatte leider auch keiner im Gesicht.
Mangelnde Hygiene im Zimmer. Verschmierte Tische, Waschbecken genau so und die Dusche war nach der Reinigung voll mit Haaren. Der Kaffee im Zimmer wurde nicht gefüllt und frische tassen hat man auch nicht bekommen.
Frühstück gut und viel Auswahl. Die Frau die pancakes und omlett macht ist die freundlichste im ganzen Hotel.
Es wurde nicht drauf eingegangen.
Ca 45 min vom Flughafen bis zum hotel
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im August 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Amela |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Larissa, Warm greetings from the Faros Hotel in Ayia Napa and before going any further we are very pleased to see that you have chosen our hotel for your recent holidays. Thank you very much for taking the time to review our hotel and we are delighted to read that overall you have enjoyed your stay. However we are disappointed to read your review and especially your comments regarding your room cleanliness. Overall we get very good comments from our guests regarding room cleanliness, therefore we would like to apologize that this was not the case for your room. Allow us to disagree regarding the friendliness of our team members. As you will read from a lot of other reviewers, friendliness and willingness to help is one of our very strong points. Thank you for your good comments regarding Leilani, our omelets lady. We will certainly pass on your comments to her. Additionally that our selection and quality at breakfast was to your entire satisfaction. Nevertheless your constructive comments will certainly help us in our efforts to continuously improve our standards. We thank you for raising these issues and providing us with this valuable feedback. Most certainly we will be looking into these issues with our relevant department heads and seeking ways to further improve our service quality. The whole team and I sincerely hope that we may have the pleasure of welcoming you back again very soon. Yours sincerely Andreas Christodoulides General Manager