- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Das Hotel ist sicher noch auf hohem Niveau, aber dennoch weit weg von dem, wie wir das Hotel seit vielen Jahren vor der angeblichen Renovierung und Sanierung kannten. Sehr schade. Wir werden uns nach einem anderen Stammhotel in den Emiraten umsehen müssen. Das größte Manko ist die Umstellung der Abendverpflegung auf die Voucher Lösung für Themenrestaurants ohne Berücksichtigung von Kindern und Jugendlichen. Wenn wir mit unserer 14 jährigen Tochter in ein Themenrestaurant ausweichen wollten, bekamen wir als Erwachsene zwar einen Voucher, aber unsere Tochter bekommt gar nichts. Also müssen wir in den Themenrestaurants extra für sie zahlen oder sie musste alleine im Hauptrestaurant essen. Obwohl sowohl die Auswahl und Abwechslung, als auch die Qualität der Speisen deutlich nachgelassen hat, steht der Voucher Wert pro Erwachsener im falschen Verhältnis zum Angebot im Hauptrestaurant. Leider trafen wir, bis auf wenige Ausnahmen, insbesondere beim Bedienungspersonal in den Restaurants auf zwar sehr bemühtes, aber dennoch oft unfähiges und überfordertes Personal. Das sollte keinesfalls Ihr Anspruch und der Ihres Hotels sein. Dennoch möchten wir hierzu unbedingt zwei Ausnahmen nennen: - Hamza: Egal, ob am Pool oder im Restaurant: Immer hochengagiert, schnell, zuverlässig. Immer echt gut gelaunt, nicht aufgesetzt. Man merkt ihm mit jeder Faser an, dass er Spaß hat, an dem, was er macht. Danke Hamza! Denkt gut mit. - Thomas: Ihn kennen wir nur vom Pool. Aber immer da. Liest einem jedem Wunsch von den Augen hat. Und das Abschaffen der Wasserspender an Pool und Strand zugunsten von 0,5 L PET Wasserflaschen ist sowohl aus umwelt- als auch kostentechnischer Sicht ein großer Schritt in die falsche Richtung.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Kinder: | 1 |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2024 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Thomas |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Thomas, Thank you for taking the time to provide your detailed feedback regarding your recent stay at our hotel. We genuinely value your insights as they help us identify areas for improvement and ensure we maintain the high standards our guests expect and deserve. We are sincerely sorry to hear that your recent experience did not meet your expectations, especially after many years of enjoying our services. We understand how changes can impact the overall experience, and we regret that the recent renovations and updates did not enhance your stay as intended. Your comments about the evening meal voucher system are particularly concerning. We apologize for the inconvenience you faced regarding the vouchers for your 14-year-old daughter. This is certainly not the experience we aim to provide for our guests, and we understand how frustrating it must have been to have to pay extra or have her eat separately. We will review our policies to ensure that families are better accommodated in the future. We also appreciate your observations about the selection, variety, and quality of the food, as well as the value of the vouchers. Our goal is to offer a dining experience that delights all our guests, and it's clear we fell short during your visit. We will address these issues with our culinary team to enhance our offerings and provide better value. Regarding our staff, we are deeply sorry to hear about the inconsistencies in service. While we strive for excellence, it appears we did not achieve this during your stay. We are, however, pleased to hear about the exceptional service provided by Hamza and Thomas. We will certainly recognize them for their dedication and hard work, which clearly made a positive impact on your stay. Lastly, your feedback about replacing water dispensers with 0.5 L PET water bottles is noted. We understand the environmental and cost concerns this change presents. We are actively exploring more sustainable options to better align with our commitment to environmental responsibility. We truly regret that your recent experience has led you to consider finding another regular hotel in the Emirates. We hope you will give us another opportunity to provide you with the exceptional experience you have come to expect from us. If you choose to stay with us again, please contact me directly so I can ensure your next stay exceeds your expectations. Thank you once again for your valuable feedback. Yours sincerely, Adrian Stoppe General Manager Waldorf Astoria Ras Al Khaimah