Das Hotel liegt zentral aber ruhig. Die Liegen am Hotelgrundstück werden für die Dauer des Aufenthalts zugewiesen( reserviert) .die Liegen sind zeitweise zerrissen und durchgelegen.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätGut
- SauberkeitGut
Das Bett, war in Ordnung, es wurden 2 x täglich das Bett gemacht( Morges und abends
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Das Frühstück war reichhaltig aber nicht abwechslungsreich. Eierspeisen wurden ala Minute zubereitet. Die Speisen am warmen Buffet erinnerten an eine Kantine
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Woanders
Das Frühstückspersonal am Empfang war oftmals unmotiviert. Man wurde nicht herzlich begrüßt nur abgefertigt. An der Rezeption waren leider nur 2 Kompetente Mitarbeiter die auch sehr freundlich und hilfsbereit waren.
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Urlauber |
Bewertungen: | 6 |
Dear Urlauber, Many thanks for taking the time to post such a detailed review of your recent stay, with compliments and constructive comments to assist us as we strive to provide a quality holiday experience for all our guests. At Amavi we are treasuring the guest satisfaction above anything else, hence I am writing you to express my sincere feelings about your stay with us. We value every experience and every guest with our heart and yes sometimes we might fail, but we are genuine about our hospitality, about what we do and what we want to achieve. We are here day and night to guarantee the best we can and once again I do apologize falling short this time. Thank you for raising these topics and providing us with this valuable feedback. Rest assured we will be looking into them within our operations and seeking ways to further improve our service quality. The management team is very approachable and all head of departments will be happy to listen to guests at any time, should you choose to revisit please do not hesitate to contact us with anything we can assist with whilst in resort. Best Regards, Chris Aristidou General Manager