- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Im Gastrobereich war der Service leider eher mäßig! Das Hotel war ausgebucht, und meines Erachtens viel zu wenig an Personal vorhanden! Daher wurden Tische nicht abgeräumt, Essen oder Schmutz auf dem Boden wurde nicht sofort aufgewischt! Getränke vor allem beim Frühstück kam sehr spät, oder wurde erst gar nicht aufgenommen.
Leider entspricht der Service nicht annähernd dem, was das Hotel auf seiner Homepage verspricht! Im Restaurant wurden die Tische erst nach mehrmaligen auffordern des Personales abgeräumt.Am Poll sowie dem Strand war einfach zu wenig Personal, um für alle Gäste einen guten Service zu bieten.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Kinder: | 2 |
Dauer: | 1 Woche im Oktober 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Thomas |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Thomas, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad you enjoyed various aspects of your stay, including the location, room quality, and food. However, I’m truly sorry to hear that our service in the restaurant did not meet your expectations, and I appreciate you bringing this to our attention. Your feedback regarding wait times and the cleanliness of the restaurant and pool areas is important to us. We understand how these elements contribute to a comfortable and seamless guest experience. During peak periods when the hotel is fully booked, there can be challenges in maintaining our usual high standard of service, and we are actively addressing this by adjusting staffing levels and re-evaluating our processes to better serve our guests. Please rest assured that we are committed to improving our restaurant and poolside services to meet the expectations we set on our website and those of our valued guests like yourself. I hope we’ll have the opportunity to welcome you again, where we can provide a more enjoyable experience. Yours sincerely, Adrian Stoppe General Manager Waldorf Astoria Ras Al Khaimah