- Preis-Leistungs-VerhältnisEher schlecht
Alles in allem einfach zu schlecht selbst für den sehr günstigen Preis. Zimmer, Essen, Getränke, Service alles mangelhaft. Wir waren zuvor eine Woche im Rixos in Hurghada und dann eine Woche leider im Jaz Aquamarine. Die Hotels sind wie Tag und Nacht, klar lässt es nicht gut vergleichen, da es preislich eine andere Kategorie ist. Magenprobleme sind sehr wahrscheinlich, wir waren 9 Personen und 8 hatten Probleme. Die Woche zuvor hatte niemand Probleme. Das WLAN ist nicht zu gebrauchen, im ganzen Hotel sehr schlecht.
- ZimmergrößeEher schlecht
- SchlafqualitätEher schlecht
- SauberkeitEher schlecht
Es herrsch überall grosses Chaos und alles sehr stressig, nichts von Urlaub. Bei jedem Tisch fehlte immer etwas, kein Löffel, keine Gabel. Viele Teller und Besteck waren dreckig. - Frühstück war ok, aber keine grosse Auswahl an Früchten etc. - Mittagessen am Strand war kein Vergnügen, bis man nur mal jemand überzeugen konnte das man etwas Essen wollte dauerte schon lange.... Das Essen war gut, ebenfalls im anderen anderen à la carte Restaurant. - Abendessen im Buffet ist an 2 Orten möglich. Im Topaz ist sehr laut, langes anstehen. Das Essen und die Auswahl ist ok, nichts besonderes, Massenabfertigung. Das Essen und der Service in den à la Carte Restaurant war gut. Daher waren wir von 8 Abenden 4 mal in einem à la Carte Restaurant (2 mal ist inkl. danach kostet es 15 Euro pro Person) und 1 mal in der Senzo Mall. - Getränkestände, die Getränke werden in kleinen Papp Becher serviert oder in Plastikbecher, welche alle nicht wirklich sauber sind und alle süsslich riechen.....
Das Personal ist freundlich und geben meistens ihr Bestes sind aber hoffnungslos überfordert. Viel zu wenig Personal für die ganze Masse an Leuten. In den Buffet Restaurants sucht man vergeblich jemand, um etwas zu trinken zu bestellen, somit mussten wir die Getränke selber holen. Das Geschirr wurde nur selten abgeräumt. Am Abend in der Bar hat es weit über 30 Minuten gedauert bis man etwas zu trinken hatte.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Es gab am Strand nervige Verkäufer immer und immer wieder.....
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Freunde |
Kinder: | 1 |
Dauer: | 1 Woche im Oktober 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Patrick |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our friendly staff, and food. With regards to your comments about our rooms, we would like to highlight that the hotel is in full operation 365 days a year and updates are subject to an ongoing process, when and as needed, for example with grouting, upholstery renovations, polishing works, paintings etc. Although we have not been closed for full renovations, we do our best to keep our rooms at a good standard, which is acknowledged by most of our guests praising the high standards of our rooms keeping in consideration that the hotel has opened in 2009. Nevertheless, we will be looking further into your kind suggestions, as we always thrive to improve ourselves in all aspects of the hotel. Kindly be informed that this is our high season. Even though, we are always making sure that our staff capacity is enough to satisfy the needs of our highly valued guests. Regarding our buffet restaurant, we would like to inform you that we do indeed have two buffet restaurants in Aquamarine and a third buffet restaurant in Bluemarine in addition to our pool, beach snack bars as well as 6 a la carte restaurants that are operating for dinner. With all food and beverage facilities taken into account, we do have enough space to serve our guests at full capacity. The main restaurants are self-service as advertised on our website, traveler’s brochures and in our hotel information sheet, although our waiters are more than happy to provide drinks for you, time permitting. However, their top priority is to clear and reset the tables. We would like to thank you for your active feedback on the service and we will be forwarding these to the relevant departments for their action to improve future customers’ experience. With regards the sellers, we would advise that there is a "relaxing area" in which the sellers are only allowed for one hour during the day. We would advise that hygiene is the number one priority to us, and we have a clear and precise action plan to ensure that high levels are met, and therefore do everything possible to negate the risk of illness including ensuring that all procedures are done to HACCP standards. Lastly, we would like to note, that you have been in contact with the Guest Relation team during your stay, and you have not raised any of the above mentioned issues with them. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager