Gut mit diversen Mängeln und zu teuer für Thailand
- ZimmergrößeSehr gut
- SchlafqualitätSehr gut
- SauberkeitSehr gut
Tolles Zimmer. Aber: Bei Ankunft standen Süssigkeiten auf dem Tisch. Diese wurden vor unseren Augen bei der Zimmerübergabe durch Rita von einem anderern Mitarbeiter aus unserem Zimmer entfernt! Finde ich nicht kundenorientiert. Am letzten Tag war der Zutritt zum Zimmer 4509 um 11.45 Uhr bereits nicht mehr möglich!
- EssensauswahlSehr gut
- GeschmackSehr gut
Sehr gut Frühstück und Lunch im Restaurant Pinto.
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Aussergewöhnlich freundlich
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Daniel |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Daniel, Thank you very much for your 5.0/6 rating and for sharing your thoughtful feedback on your recent stay. We are pleased to hear you enjoyed the beautiful room and the excellent breakfast and lunch at Pinto Restaurant. However, we sincerely apologize for the service shortfalls you experienced — particularly regarding the removal of sweets during the room handover and the early deactivation of your room access on the last day. Please rest assured we take your comments seriously and will address these matters with our team to improve the guest experience. We truly appreciate your insights and hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even more seamless and enjoyable stay in the future. Warmest regards, Management Team InterContinental Phuket Resort