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Michelle (31-35)
Verreist als Paar • September 2023 • 2 Wochen • StrandSchade Mitsis, ich hatte mich einst so gefreut
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Wir waren als Paar erstmalig in dem Hotel. Das Design sowie das Interior der Anlage sowie der Zimmer sind sehr ansprechend und modern, das wars dann allerdings auch schon. Es gibt keinen Fitnessbereich, das wird online nicht zutreffend beschrieben. Das Essen ist durchschnittlich, tendenziell schlecht - auf gar keinen Fall auf dem Niveau eines 5* Hotel. Unsere Erfahrungen mit anderen Hotels der Kategorie haben und „erschrocken“. Das Mittagsangebot der einzelnen Stationen ist jeden Tag gleich. Pizza, Gyros, Pommes. Natürlich lässt sich über Geschmack streiten, jedoch ist viel zu wenig Auswahl, auch an gesunden Lebensmitteln vorhanden. Die einzelnen Restaurants können vis App gebucht werden, jedoch wird man schnell merken, es ist alles ausgebucht. Ein absolutes No Go. Wir konnten durch eine Mitarbeiterin spontan Buchungen vornehmen, Jedoch nur zu deren freien Zeiten und nicht auf unseren Wunsch hin. Die Hygiene auf den Zimmer war für uns zufriedenstellend, jedoch deutlich ausbaufähiger. Eigentlich wurde nur schnell durchgesaust und der Müll geleert. Von Badezimmerreinigung haben wir nicht viel gemerkt. Auch hat das Personal wohl selber Haare verloren, was wirklich eklig ist. Am Vorletzten Tag habe ich mir dann nach dem Sushiangebot einen Magen-Darm-Virus eingefangen, welcher mir dann gänzlich die Hygieneproblematik gezeigt hat. Zu guter letzt wurden wir dann noch Zeuge einer Ungeheuerlichkeit, die Kellnerin im Restaurant hat beim Abräumen eines Tisches (Teller & Getränke), das bereits angetrunkene Bier einem anderen Gast wieder hingestellt. Auf den ersten Blick sah es abgestanden und eher schlecht gezapft aus- Nein, es wurde nur bereits draus getrunken. Das hat sich alles neben uns abgespielt, keine Scheu, keine Scham. Danke für meinen Magen-Darm-Infekt, ich weiß nun wie er zustande kam. Des weiteren ist das Restaurantpersonal nicht sehr freundlich, man hat tendenziell das Gefühl, man wäre störend statt willkommen. Das Kinderangebot ist wirklich schlecht, am Pool wird geraucht(Aschenbecher werden ausgeteilt), keine separate Raucherecke. Was wirklich problemlos und toll geklappt hat, war die Autovermietung vor Ort. Die Dame konnte mehrere Sprachen und war wirklich zuvorkommend und nett. Insgesamt leider ein viel zu hoher Preis für die schwache Leistung. Wir sehen uns nicht wieder.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:2 Wochen im September 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Michelle
    Alter:31-35
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Michelle, We are sorry to hear that your experience at Mitsis Rinela Beach Resort & Spa did not fulfill your expectations. Thank you for taking the time to share this with our team and giving us the opportunity to address your concerns. While we are glad to hear that you found our resort’s design, interior and rooms to be attractive and modern, we regret any misunderstanding with our fitness area. We kindly inform all our guests that there is an open area fitness area with group sport activities (yoga, stretching, full body workout etc.) and sports accessories like different weights, dumbbells, step decks and mats for personal workout. We never advertise a gym with machines and big sports equipment, and we strongly believe that we showcase each and every part of our hotel facilities, accommodation, services and options through our Marketing campaigns, official website, social media channels and booking sites. However, this area is included in our plans for renovation as part of our new concept of luxurious hospitality that is reflected in our continuous efforts to upgrade our facilities. We are passionate about offering you rich culinary experiences through all our F&B outlets to cater to each guest’s needs. We understand that personal preferences when it comes to dining can vary widely. That is why there is an even wider variety of food offerings at our Main Restaurant, where our guests can enjoy their daily meals, certified by TUV Hellas and officially awarded by the Hellenic Chamber of Hotels including a healthy corner with fresh, salads & fruits. Please let us kindly mention that salads & fruits are provided at our Creperie – Gelateria and Pizza station accordingly, as well. If, for any reason, you find that the food options provided in our restaurant do not fully meet your preferences, our chef can always prepare personalized meals, incorporating favorite ingredients or accommodating any dietary restrictions you may have. We sincerely regret any difficulty experienced related to à la carte restaurants reservations. Please let us kindly note that we have designed an online reservations system, so everyone can book a table online in the easiest and fastest way possible even before arrival. And we have implemented specific rules and limitations on our table reservation system, aiming to satisfy each and every one of our guests. However, this service may experience high demand during certain periods, as much as we try to contain it. For that reason, this service is provided upon availability, which is stated on our official website as well. In any case, our team makes every effort to fulfill any additional request, aiming to give all our guests the opportunity to visit our à la carte restaurants. But of course, these requests have always to be balanced with existing reservations, to ensure a calm atmosphere and excellent service, so you can enjoy your meal to the fullest. We would like to kindly mention that cleanliness and hygiene are our highest priority. Our spotless private and public areas are well-known to our guests and highlighted through the review platforms. And we have already contacted our Housekeeping Manager to review our cleaning procedures to ensure our well-known, meticulous cleaning and warm hospitality across all our hotel areas and guestrooms. Specifically this season, we have intensified our cleaning and disinfection for seamlessly clean guestrooms and public spaces, while our personnel constantly receive ongoing extensive training throughout the season. Regarding your claim while being at the resort, according to our health and safety protocols, we instantly conducted a thorough inspection of all our food facilities and samples and did not detect any issues, which was proved by official medical reports as well. Concerning smoking in outdoor public spaces please kindly note that we follow the Hellenic Government’s guidelines and restrictions implemented about smoking. Once again, we would like to sincerely apologize for any case encountered where our service did not meet your expectations, as we want people to feel the pleasure and comfort of being treated and welcomed with a spirit of warmth and generosity right from the 1st moment of their holiday. You are always a welcome guest and thank you for the valuable feedback. Best Regards, Mitsis Rinela Beach Resort & Spa Team

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