- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Hotel in die Jahre gekommen mit massiven Investstauin schöner Lage. Eigentlich 3 Hotels zu einem zusammengeführt, sehr unübersichtlich.
Sehr traurig eingerichtet aber ansonsten i.O. Und a Sauber. Die Tür konnte nur mit Schlüssel von außen geschlossen werden, es war nur ein Schlüssel zu bekommen , deshalb wurde eine Person im Zimmer immer eingeschlossen.
Frühstück war eine Katastrophe, Kaffee aus dem Automaten nicht zu genießen. Auswahl sehr schlecht, kein Obst, Rührei aus Trockenpulver, keine Möglichkeit zur Nacbestellung. Von Spiegelei oder ähnlichem. 2x Wurst und einmal Käse der nach nix schmeckte. Obst war Fehlanzeige. Abendessen war leider immer kalt, Auswahl war i.O. Aber leider Kantinenartig. Atmosphäre war in unserem Restaurant i.O. Essenszeiten zu knapp, von 7:30 bis 9:30 zu, Früstück ist zu kurz. Abendessen ab 19 Uhr zu spät.
Den Umständen entsprechend, unüblich für diese Gegend. Leider spricht die Rezeption nicht deutsch. Wir waren mit 2Familien vor Ort und wurden in 2 verschiedenen Hotels untergebracht, leider auch mit getrennten Restaurants, auf Nachfrage, ob wir nicht zusammen essen könnten wurde dies abgelehnt. Frühstück haben wir dann ungefragt selber zusammen eingenommen. Ist keinem Aufgefallen.
Sehr schön am Ende des Tales .
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Es gab nur den Pool, hier war für die Kinder alles was Spaß macht verboten, Badekappen mussten getragen werden. Angebote gab es keine, Wanderungen auf eigene Faust können aber gut durchgeführt werden. Aussensportanlagen waren komplett Schrott.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Kinder: | 1 |
Dauer: | 1-3 Tage im Juli 2022 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Seitz |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Customer, Thank you for writing a review about your stay at one of our facilities in Maso Corto, the Blu Hotel Senales. Our customers' opinions are crucial to improving the quality and efficiency of our services. We regret that your stay did not live up to your expectations; however, we feel that we can respond to individual reports. As far as the facility is concerned, the Blu Hotel Senales offers all the services for a relaxing and well-being stay, capable of instilling a sense of warmth and welcome thanks to its typical mountain and well-maintained design. It is certainly large, but on arrival the Staff provides useful information about the location of the room; in addition, various signs with detailed directions are posted in the hotel. In case the Customer reports unclear information or any other problems, we provide prompt assistance. We would like to specify, in any case, that the rooms assigned were those of the type and treatment expected by you booked. Regarding the doors to the Zirm rooms, they do not require locking from the outside, while those on the Cristal side do, and we always give a copy of the key to those who ask for it at the front desk. The request to be able to stay together in the dining room, then, was not denied, it was just informed that not everyone would have drinks included. We understand that you ate together anyway. At breakfast there is always the option of asking for espresso, fresh fruit is then present every morning (bananas, kiwi, apples), and every other day, you find frankfurters or bacon. The scrambled eggs, then, of excellent quality. As for dinner, the chafing dishes have temperature of 80C, replacement is done continuously. Of cold we have only the appetizers. For the times, they are well specified on our website and at the time of booking. In the pool, by regulation, you cannot dive also for a safety issue and headphones are mandatory as also communicated at check-in. Finally, the outdoor sports facilities are not our responsibility but of the cable cars, whose owners have decided to divest. Hoping to have clarified our position, we hope to see you again soon at the Blu Hotel Senales or in another of our more than 30 facilities throughout Italy. Sincerely yours.