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Jana (46-50)
Verreist als Familie • Juni 2024 • 1 Woche • SonstigeDie Gastronomie top alles andere na ja!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Viele Englische Gäste, eher älter! Unterhaltungsprogramm dem entsprechend! Zimmer furchtbar! Anlage ok! Rhodos an sich toll! Alles Fußläufig erreichbar!


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Die Zimmer sind einfach unterirdisch! Alt, fleckig, oll! Furchtbare Abgase der Klima Geräte wenn man mal das Fenster öffnet! Duschstange kam fast jeden Tag runter.. die Eingangstür ist nicht nur ein Sicherheitsfaktor… man hat keine Privatsphäre!


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut

  • Service
  • Eher gut
  • Eigentlich ist der Service top! Aber… die Damen auf der Terrasse bedienen doch lieber das ältere Publikum das nicht so weit weg sitzt von der Bar! Wir mussten uns oft die Getränke selbst besorgen! Restaurants waren alle gut! Am Besten hat uns das italienische gefallen! Das hatte die besten Produkte und den besten Service! Im allgemeinen hatte man das Gefühl das Deutsche nicht ganz so willkommen sind!


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Mehr Bilder(12)
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Kinder:1
    Dauer:1 Woche im Juni 2024
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Jana
    Alter:46-50
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Jana, Greetings from Mitsis Grand Hotel and thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear your kind words about the service and our food offerings, particularly your positive experience at our Italian restaurant. It’s wonderful to know that our team’s efforts to provide top-notch service were appreciated. Regarding our guest demographics, we welcome visitors of all ages. Many of our guests return year after year, which speaks to the warm and welcoming atmosphere we strive to create. This does mean that we often have a higher number of older guests, who have come to love and trust our hospitality over time. We are disheartened to learn that the condition of your room did not meet your expectations. While we may not be the most recently renovated property, we are continuously working on maintaining and enhancing our facilities. Your comments about the air conditioning, shower rod, and entrance door have been noted, and we regret that these issues affected your stay. Had we been informed of these problems during your visit, our team would have promptly addressed them to ensure your comfort. Lastly, we understand your concerns about the service on the terrace. Our staff often tries to assist elderly guests who might find it difficult to stand in line for drinks. However, we assure you that we do not discriminate based on age, and our goal is to provide excellent service to all our guests. We apologize if this was not your experience and will use your feedback to improve our service. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience. Kind regards,

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