Das Amwaj Rotana Beach Hotel am JB ist ein sehr sauberes und professionell geführtes Hotel. Die Zimmer haben eine gute Größe mit fantastischem Ausblick. Der Zimmerservice ist sehr gut und bei uns Hat Mr. Mahesh einen sehr guten Job gemacht. Die Lage ist sehr gut, nur wenige Meter zur Tram und zum Strand. Die Gastronomie ist abwechslungsreich und vor allem das Benihana mit Ihrer Perle Rajna und JB`s Pub sind was die Qualität der Speisen angeht ganz hervorragend. Leider fällt das italienische Restaurant da komplett durch, Qualität und Portionsgröße sind leider eher unterdurchschnittlich. Alles in allem ist das Hotel mit gefühlt 90% der Gäste voll in russischer Hand was manchmal echt schwierig war, weil man sich oft respektlosen und Lauten Menschen gegenüber sah. Die Poollandschaft ist etwas zu klein geraten aber bei den Temperaturen von bis zu 42 °C absolut erfrischend. Last but not least 2 Dinge die etwas negativ waren. Es gibt nur 3 kleine Aufzüge im Hotel was meistens zu langen Wartezeiten führte und zum zweiten der Lärmpegel. Ständig wurden Tische oder Stühle gerückt, Türen geknallt, durch die Lage immer Auto Lärm. Alles in allem ein Hotel das man weiterempfehlen kann.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im April 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Oliver |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Oliver, Thank you very much for choosing Amwaj Rotana Jumeirah Beach and for taking the time to share such a detailed review of your experience. We’re delighted to hear that you appreciated the cleanliness of the hotel, the spacious rooms with beautiful views, and the high standard of room service—your kind mention of Mr. Mahesh has been shared with him and the housekeeping team. We're also pleased that you enjoyed our location, as well as the culinary offerings at Benihana and JB’s Gastropub, and we thank you for highlighting Rajna’s service in particular. At the same time, we truly regret to learn that your experience at Rosso, our Italian restaurant, did not meet your expectations. Your feedback regarding quality and portion size has been shared directly with our F&B and Culinary management for review and improvement. We also understand your comments about the elevator wait times and the overall noise level during your stay. While we strive to provide a peaceful environment, we know how important comfort and quiet are to a relaxing holiday and appreciate your honest input, which helps us identify areas for enhancement. A project to improve the elevator system is currently in progress, and we are committed to enhancing the guest experience by addressing this challenge. We truly appreciate your patience and understanding while we work towards providing a more efficient and enjoyable stay for all our guests. As for your observation regarding the guest demographic, we welcome visitors from all around the world and aim to create a respectful and inclusive environment for everyone. Your feedback on this matter has also been noted and will be addressed with sensitivity and care. Despite the few challenges you faced, we’re glad to hear you would still recommend our hotel. We truly value your insights and hope to have the opportunity to welcome you again, delivering an even more seamless and enjoyable experience on your next visit. Warm regards, Hossam Kamal General Manager