- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Keine 4 Sterne würdig.. die schlimmsten Ferien die wir jemals erlebt haben!!Die ganze Hotelanlage dreckig, essen unter aller sau!
Viel zu klein und viel zu alt! Das Zimmer stinkt fürchterlich! Zimmerservice ist für die Katz! Es wird nicht geputzt und die Minibar ist auch einfach leer.. sehr praktisch bei 30 grad! Die Matratzen sind steinhart und unser Bettlacken hatte braune Flecken!!
Essen ist kalt! Auswahl sehr mager, immer wieder wiederholende Gerichte.. Augen auf bei Früchten und Gemüse.. habe leider vergammelte Tomaten und Karottensalat entdeckt! Kein sauberes Geschirr! Wir hatten bei jeder Mahlzeit dreckiges Geschirr! Nur Wasser und Wein vorhanden! Wasserflaschen dürfen nicht im Speisesaal aufgefüllt werden für an den Strand.. ausser man ist einheimisch, die durften das!!
Zum Teil sehr unfreundlich, genervt und unprofessionell!
Ohne Mietauto ist man hier ausgeliefert! Hotel bietet Auto an für min. 75€ im Tag( Fiat Panda)! Man muss sich den Vertrag genau durchlesen, achtung; versteckte Kosten! Vertrag giebt es nur in Englisch und Italienisch!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Wir mussten die Miniklubkarte mitbezahlen obwohl wir keine Kinder haben und das Sportangebot vom Hotel nicht benutzt haben! Eine Frechheit! Die Animateuren sind zum Teil sehr gelangweilt und stehen nur rum!
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im September 2019 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Noe |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, it is appreciated you spent time writing a review regarding your stay at Sant’Elmo Beach Hotel, our property in Castiadas. Guests’ opinions are very important to improve quality and efficiency of our services. We’re sorry you weren’t totally satisfied with your stay, nevertheless we are able to reply to your concerns. Cleanings are scrupulously done every day both in the rooms and in the communal areas. If you didn’t read carefully the contract during the booking process, it is not the hotel to blame. Nothing is hidden in it and everything is clearly stated. Our staff is very kind and polite and always eager to help even the most demanding guests. The restaurant service is wisely managed by our Food & Beverage office, that daily chooses the best raw materials in order to provide our guests with various and tasteful menus. There is a cold part in it and it’s the buffet appetizers. Dishes are cleaned after every meal. You should have told us if you found some that weren’t. Regulations and information about the All-Inclusive beverages are, as well, well-advised on the contract during the booking process. It is unfair and unpleasant you complained afterwards about something you already knew. It is obviously not possible to refill personal bottles in the dining room dispensers. The club card is mandatory, as stated during the booking process as well, and provides the animation service, many sports and so on. If you didn’t want to join these activities, it’s not us to blame – especially because the animation service has been one of our best assets throughout the whole season. The minibar is a service subject to payment and upon request. You should have just asked the reception staff. Beds and linens are brand-new. If you had issues with it, you should have told the housekeeping staff. In the end, you had lots of fake issues and never told us anything about. Hoping to see you again at Sant’Elmo Beach Hotel or in one another of our over 30 properties all over Italy. Best regards.