Nichts geht (z.B. man kommt um 22 Uhr erst an, da Flug verspätet, Restaurant ist geschlossen, es gibt nichts mehr zu Essen. Pech gehabt. Oder wir brauchten noch eine Decke, ja aber leider heute nicht mehr...) Wir haben nichts erzählt bekommen, wann wie wo was, null Info zum Hotel oder Ort (alles mussten wir selbst rausfinden). Essen war zwar immer Lecker, kleines aber, es gab in den 8 Tagen oft das selbe (war bisschen schade). Die Betten war grausam unbequem. Das Service Personal von den Zimmer sehr nett und sehr freundlich. Das Servicepersonal beim Essen so lala... Bali ist ein schöner Ort, das Hotel hatte eine tolle Aussicht, die haben wir sehr genossen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Kinder: | 1 |
Dauer: | 2 Wochen im August 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Calo |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guest, We are sorry to hear that your experience at Bali Paradise Hotel did not exceed your expectations, and we are sincerely sorry for any inconvenience you might have faced during your stay in our hotel. We want people to feel the pleasure and comfort of being treated and welcomed with a Greek spirit of warmth and generosity. And each season we upgrade our All-inclusive offerings and the hotel infrastructure with the commitment to serve the experiential needs of the international traveler. We would like to assure you that all your comments are highly appreciated in our constant effort to improve our services and facilities, and we sincerely hope that you will give us another chance to fix your impression and to provide you with pleasant memories and only positive holiday experience. You are always a welcome guest in our hotel and thank you for your feedback. Best Regards, Manolis Anagnostakis General Manager / Bali Paradise Hotel