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Gabriele (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • Mai 2024 • 3-5 Tage • Wandern und Wellness
Entäuscht ....
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Mhh.... wo soll ich da anfangen .... Lage ca. 2 stunden vom Flughafen enfernt es gibt rein gar nichts in der umgebung fūr Familie ungeeignet. Gereinigt wird täglich, auch täglich Hanttuch wechsel . Renoviertes Boho Hotel die Servicemitarbeiter fande ich sehr nervig beim essen ständig kommt ein Angestellter und nimmt sofort den leeren Teller weg man fūhlt sich nicht wohl beim essen


Zimmer
  • Schlecht
  • Ok


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Leider sehr sehr schlechtes Essen meiste ist bereits kalt die salte na ja nichts bedonderes das fleisch immer sehr zäh egal was es ist Rind Schwein oder Hähnchen alles sehr lange gebraten und zäh...ich kann nur die Bolognes empfehlen


    Service
  • Sehr schlecht
  • Aufdringlich


    Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht
  • Sehr schlecht 2st. vom Flughafen entfernt. Nichts in der umgebung trostlos Strand nicht schön verschmutzt


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Gibt nichts


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:3-5 Tage im Mai 2024
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Gabriele
    Alter:26-30
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Thank you for taking the time to provide your detailed feedback. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations and that you experienced several issues during your visit. We apologize for the inconvenience caused by our location. While we understand that the two-hour distance from the airport and the remote surroundings may not suit everyone's preferences, many of our guests appreciate the tranquility and opportunity for excursions that our location offers. We are sorry it didn't work out for you. We are pleased to hear that you found our hotel clean and enjoyed the daily towel service. However, we regret that the service during meals felt intrusive. Our staff aims to provide attentive service, but we clearly missed the mark in making you feel comfortable. We will review this with our team to ensure a more relaxed dining experience for our guests. We are very sorry to learn that the food quality did not meet your expectations. Your feedback regarding the temperature, seasoning, and texture of the meals is very important to us. We will work closely with our culinary team to address these issues and improve the dining experience for future guests. Your comments on the beach and the available activities have been noted. We strive to maintain our facilities to high standards and will take your feedback into consideration to enhance our guests' experience. We appreciate your candid feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope you might consider giving us another opportunity in the future to provide you with a better experience. Best regards, Kostas Diakonikolaou Hotel Manager