Leider hatten wir einen Flutung unserer Suite, wurde aber Hotel schnell gemanagt. Teppiche waren total dreckig, generell eher in die Jahre gekommen. Badezimmer funktionierte einiges nicht. Wurde aber auf Hinweis direkt repariert. Das Personal war sehr zuvorkommend! Das hat vieles wieder gut gemacht.
- Ausstattung des ZimmersEher schlecht
- FreizeitangebotGut
Beliebte Aktivitäten
- Geschäftsreise
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im September 2022 |
Reisegrund: | Arbeit |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Der Unternehmer |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Valued Guest, Warm greetings from Al Bandar Rotana and Al Bandar Arjaan by Rotana Dubai! We thank you for sharing your feedback with us as this will us improve our services. However, I regret to read the less-than-positive experience you've had during your stay and please accept my sincere apologies for the inconvenience. Moreover, it is delighting to know that our team assisted you promptly. Kindly allow me to highlight that we ensure the cleanliness of the hotel and especially the rooms, and the satisfaction of our guests. I have raised this with the team and rest assured, an immediate action has been taken to avoid this incident in the future. We hope you would still consider us on your future visit and allow us to serve you better. Once again, thank you and we look forward to your return here in our hotel. Best regards, Ayman Ashor General Manager Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana