Das Hotel bekommt einen neuen Pool und es gibt daher eine Großbaustelle bis Ende 2025, was aber nicht angegeben wurde, die Lautstärke des Baulärms war teilweise extrem. Die Leistung ist weit unterdurchschnittlich für ein angebliches 5* Hotel in Dubai. Ich war schon in sehr vielen Hotels in den VAE aber dies war mit Abstand das schlechteste. Ich empfehle das Hotel auf keinen Fall.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätSehr schlecht
- SauberkeitGut
Ich habe per email um eine ruhige Suite gebeten, bekommen habe ich eine direkt über dem Gym mit entsprechender lauter Akustik. Nach Beschwerde wurde mir ein einfaches Zimmer statt der gebuchten Suite angeboten oder eine Rauchersuite, dass ist unmöglich un unakzeptabel.
- EssensauswahlSchlecht
- GeschmackSehr schlecht
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Das Buffetrestaurant hatte nur Gerichte zur Auswahl die schmeckten und aussahen als seien sie 3 Tage alt. Gäste kamen mit Badelatschen und schulterfreien T-Shirts als wenn sie zum Swimmingpool gehen. Keine gute Erfahrung.
- GemeinschaftsförderungSehr schlecht
- LokalwirtschaftSehr schlecht
- Öko-ErlebnisSehr schlecht
Es gab im Zimmer Wasser in Glasflaschen statt Plastik, aber das Wasser beim Duschen wurde erst nach 3min warm. Als ich dies reklamierte, sagten man mir, dass wäre der Standard in dem Hotel, was für eine Verschwendung.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Michael |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Michael, Warm greetings from Al Bandar Rotana and Al Bandar Arjaan by Rotana Dubai! Thank you for taking the time to share your feedback with us. I sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. As part of our commitment to continuously enhance our facilities, we are currently adding 11 private plunge pools to our rooms, a project scheduled to be completed within the next two months. The drilling works were planned for only five days, restricted to permitted hours (after 10:00 AM and before 6:00 PM with a three-hour midday break) in full compliance with government regulations. The remaining construction involves structural adjustments and finishing works, which do not generate significant noise and do not impact guest rooms or views. Regarding your suite, please allow me to clarify upon arrival, you were allocated the exact suite category you had booked. However, when you expressed your dissatisfaction with the connecting door, my colleagues immediately offered a complimentary upgrade to a Premium Suite without a connecting door to better meet your preference. Concerning your dining experience, your reservation included a Half Board meal plan, which is based on our international buffet. We regret to learn that this did not meet your expectations, as you preferred dining exclusively in our à la carte restaurants. Our colleagues explained the available options, including à la carte dining with additional charges, but I am sorry this was not to your satisfaction. Please rest assured that our buffets are freshly prepared daily, offering a wide variety of international cuisines, and they are very well appreciated by the majority of our guests. We regret that this was not reflected in your experience. Your feedback is very valuable to us, and we will use it constructively to further improve. We truly hope to have the chance to welcome you back in the future, so you can experience our newly introduced rooms with private plunge pools and the enhancements we are working hard to deliver. Best regards, Ayman Ashor General Manager Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana