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Walter (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2023
Ein kurzurlaub wert.
3,9 / 6

Allgemein

Etwas in die Jahre gekommen.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Schlafqualität
    Gut
  • Sauberkeit
    Eher schlecht

Balkontür nicht verrigelbar.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Gut
  • Geschmack
    Gut

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Nicht alles richtig Warm.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Eher gut

Bester Service

  • Rezeption

Ganz gut.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Pool
  • Kultur & Erlebnis

Pool
  • Verfügbarkeit der Liegen
    Eher schlecht
  • Sauberkeit
    Eher schlecht

Aktivitäten am Pool

  • Entspannen

Wassertemperatur

  • angenehm

Geöffnet nur von 10 bis 18h, Innen Pool zu.


Kultur & Erlebnis

Beliebte Kultur- & Erlebnisaktivitäten

  • Museen
  • Sonstiges

3 Höhlensysteme, 2 in der nähe, auf jedenfall besuchen.


Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Ja

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Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Walter
Alter:61-65
Bewertungen:7
Kommentar des Hoteliers

Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay, although some of our services were not to your entire satisfaction. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our guest. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)