Die Qualität des Essens war nicht gut. Teilweise war keine Beschilderung bzw. eine falsche vorhanden. In den ausgewiesenen vegetarischen Speisen war oft Fleisch enthalten. Im Zimmer hatten wir ein Problem mit dem Warmwasser in der Dusche. Das Problem hatten wir zwei mal an der Rezeption und einmal dem TUI Mitarbeiter mitgeteilt. Leider wurde keine Abhilfe geschaffen bzw. Das Problem nicht behoben und kein Zimmertausch angeboten. Wir haben den gesamten Aufenthalt mit kalten Wasser duschen müssen. Das Abendprogramm lässt leider zu wünschen übrig.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Mai 2025 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | JD |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions of your stay. Your comments help us fine-tune the experience we offer. Dining & Labelling We understand how important clear signage and well-defined vegetarian choices are for many guests. Your observations will be included in our next menu-planning session, during which the kitchen reviews dish rotation and labelling visibility for the buffet. In-Room Comfort Our Guest Services and Maintenance teams are on call around the clock and can arrange either a prompt inspection or, when appropriate, an alternative room. We will use your feedback to ensure these options are always communicated clearly. Evening Entertainment The entertainment calendar is refreshed several times each season. Your remarks will be shared with the activities team as they finalise upcoming line-ups, which feature live music, themed performances, and family-friendly events. We hope to have the pleasure of welcoming you back for an even smoother experience. Warm regards, The Atlantica Beach Resort Kos Team