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Manuela (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2014 • 1 Woche • Strand
Kein Sentido hotel
3,8 / 6

Allgemein
  • Zustand des Hotels
    Gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher schlecht

Hotel entspricht nicht den gegebenen sternen und dem sentido credo.schlechter ruf für sentidohotels.preis und leistung stimmt nicht


Zimmer
  • Eher gut
    • Zimmergröße
      Eher gut
    • Sauberkeit
      Eher schlecht
    • Ausstattung des Zimmers
      Gut

    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Eher schlecht
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Gut
    • Essensauswahl
      Sehr schlecht
    • Geschmack
      Eher schlecht

    Service
  • Eher schlecht
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Sehr schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Schlecht
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Gut

    Lage & Umgebung
  • Eher gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Gut

    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Gut

    Strand
    • Entfernung zum Strand
      Eher gut
    • Qualität des Strandes
      Eher schlecht

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Eher gut

    Preis-Leistung
    • Preis-Leistungs-Verhältnis
      Schlecht

    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im August 2014
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Manuela
    Alter:41-45
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Manuela Thank you for choosing to stay with us and your feedback. We do appreciate comments from our guests and use this information to improve upon our services and facilities. I am sorry to hear that you were unhappy with our services. Our team members do make every effort to satisfy guests as no business can survive on poor service. This is evident from the overall majority of happy guests who have posted their comments on this site. I would have been happier if I could have solved the small things that trouble you on the spot during your Holidays. At Reception there is a board with all the photos of the Management members so as to be recognisable from every guest thus making it easier to them to get in contact with us for every issue they face during their Holiday. The main aim of our efforts is to make every single guest of ours happy, a good friend and a repeater client. We hope you will be staying with us in the future as well. Sincerely. George Vassilopoulos, Hotel Manager mail to: gm.cardabeach@sentidohotels.com george.vassilopoulos@mikripoli.gr