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Micha (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2024 • 1 Woche • Strand
Waren leider sehr enttäuscht.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Renovierungsbedürftiges Hotel, fehlender Service.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Zimmer absolut in die Jahre gekommen und Renovierung bedürftig!!!


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Es gab fast jeden Tag das selbe Essen. Zu den "Themenabenden" gab es immerhin mal etwas zusätzliches aber besonders war es nie.


    Service
  • Eher schlecht
  • Reinigung huscht mal schnell durchs Zimmer, Reinigung sehr oberflächlich. Wir hatten immer ein Handtuch zu wenig.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Hotel ist direkt am Meer und nur ca. 20 min. vom Flughafen entfernt. Viele kleine Geschäfte rundherum. Autovermietung gleich im Hotel.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    So eine schlechte Minidisco habe ich noch nie erlebt. Jeden Abend würde das selbe Band abgespielt und auf die Kinder wurde Null eingegangen. Alle drei Tage Bingo, und zwischendurch wurden "Künstler" eingeladen die mehr schlecht waren.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im September 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Micha
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Micha, Thank you for selecting our resort this summer and sharing your feedback online. Having read your feedback with great attention, we regret to read that we didn't managed to create for you, the pleasant stay our guests usually enjoy. Regarding the room, its style, and comfort, we are disappointed to read that it didn't meet your liking. You have booked a room from the standard category where the rooms are not renovated so allow us to suggest a room from the superior category for any future visits, as we are confident that it will meet and exceed your expectations. About our food choices, there is a wide variety to cover all needs and wishes. Regardless, our staff is always willing to serve you in the best possible way, so if you have had any suggestions or felt that we lack something specific in our menu, we would have been more than happy if you have shared your suggestions with us. We always appreciate constructive feedback to elevate our guest's gastronomy journey. Lastly, regarding the mini disco, we understand that you didn’t enjoy it and found it repetitive. The repetition is intentional so that the kids can learn the steps, practice them, and eventually feel more confident to participate. We hope you will give us another chance so we can serve you better in the future. Kind Regards Helena Koundouraki Marketing & Public Relations Department