- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Enttäuschend. Das Hotel ist abgenutzt und hat insgesamt einen schlechten Service. Der Check In war sehr fair und hat auf die kostenlosen Parkplätze hingewiesen.
Wir hatten eine DZ Deluxe mit Whirpool und direktem Meerblick gebucht. Mit eine Deluxe hatte das Zimmer nichts zu tun. Abgewohnt, dunkel und klein. Einrichtung von einfachster Qualität. Die Terrasse mit Whirpool hat nichts mit Wellness zu tun. Auf dem Föhn war eine Dreckschicht zum abkratzen, die Glasduschtür war fleckig, auf dem Sofa waren klebrige Flecken, auf dem Tisch Abdrücke von Gläsern, in der Dusche fehlte eine Abdeckung der Armatur. Wir hatten noch nie so ein dreckiges Zimmer. Wir haben die Rezeption darüber informiert. Nach der erneuten Reinigung war lediglich der Föhn sauber. Alles andere schmutzig wie vorher. Da hilft die wirklich nette handgeschriebene Entschuldigung leider nicht mehr.
Das Frühstück ist sehr gut. Wir hatten einmal Abendessen und einmal Mittag in Konferenzbereich. Das Essen war nicht wirklich gut.
Leider schlecht. Wartezeit für einen Cocktail 15min. Zimmer schmutzig.
Nähe Palma. Die Gegend ist sehr zugebaut.
Beliebte Aktivitäten
- Geschäftsreise
Der Wellnessbereich hat nichts mit wohlfühlen und Wellness zu tun. Dunkel und klein. Lediglich 2 Ruheliegen im lauten Schwimmbad.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im Oktober 2016 |
Reisegrund: | Arbeit |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Lydia |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 28 |
Dear Lydia, Although we are quite surprised and dismayed by the content of your review regarding your holiday at our Barceló Illetas Albatros Hotel , please rest assured that your comments have been taken onboard and revised by the entire Management team, however we would like to take this opportunity to clarify certain aspects of your review as a simple matter of exactness of the information reported. First of all, you come with a large group which had your personal check in and it was done with external staff. For that reason, we think that your experience in the check in process does not do the justice to the reality. Anyway, we will take a note and we will transmit this information to our reception department Secondly, we would like to remind you that you were in a large group and it is really difficult to serve more than 50 people at the same time. We tried to attend all of guests as soon as possible and we will continue to put all efforts in order to avoid this kind of incidences. Thirdly, we lament hearing that our spa was below to your expectations. Our Spa facilities have an indoor Jacuzzi and heated pool, sauna and steam bath at customer´s disposal totally free. We are working to improve different facilities and we invite to come back and know our progress. Finally, we are sincerely sorry to read your dissatisfaction with the cleaning of your room. Our Management department has reviewed your room and our housekeeping department refreshed again when we received your complaint. Anyway we will put an action plan with the end of avoid this kind of incidences. We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Barceló holiday experience an unforgettable one for all the right reasons. Best regards, Alberto Segura General Manager