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Aus der Schweiz
Urlauber
Verreist als Familie • April 2025
Hotel im Allgemeinen gut, Service ungenügend3,0 / 6
Allgemein
Im Allgemeinen gutes Hotel, jedoch Service in den Restaurants ungenügend. Besonders im Hauptrestaurant sind die MA völlig überfordert, keine Organisation und Führung. Zudem zu wenig Platzangebot, auch in den à la carte Restaurants
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Alter von Kindern: | 6 - 11 |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Urlauber |
Bewertungen: | 1 |
Kommentar des Hoteliers
Dear guest, Greetings from the sunny Baron Palace, Sahl Hasheesh! We’re sorry to hear that you were dissatisfied with the service in the restaurants and your visit to Clinic 7/24. Please note that the medical facility is operated by a third party and is not directly related to the overall rating of the hotel. However, we take your concerns seriously and will pass them along. We hope to welcome you back in the future for a better experience. Best regards, Osama Ali General Manager