Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Kai (41-45)
Verreist als Freunde • September 2022 • 3-5 Tage • SonstigeSchorchel Reinfall Elpistone
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Ich war zum dritten Mal September 2022 im Elpistone Resort und zum letzten Mal. Das Hotel ist leider seit 2019 sehr runtergekommen und sehr schmutzig. Das Personal der reception ist unfreundlich. Ich wollte wiederholt das Schöne Hausriff beschnorcheln und musste feststellen das der Steg gesperrt ist da er seit Monaten repariert werden soll. Auf Nachfrage warum nicht bei der Buchung darauf hingewiesen wurde bekommt man gesagt man könne doch über das Riff ins Wasser gelangen. Das komplette Inventar ist Defekt und dreckig. Tut euch den gefallen und macht wo anders euern Urlaub.


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Mehr Bilder(2)
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:3-5 Tage im September 2022
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Kai
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Kai, We would like to thank you very much for chosen Blend Elphsitone resort in Marsa Alam during your vacation. We appreciate your time for writing a review and to let us know your comments, which are very treasured for us. let us explain some points regarding your remarks, first of all stating of this year so many renovation has been made for the hotel with new Management Blend it was not there before 2022. 1- rooms types added and soft renovation in rooms. 2-full renovation for lobby bar and reception area. 3- free wi fi in lobby and lobby bar. 4- sofra oriantal a la cart restaurant one time free per stay for all Guests. 5- Hush burger a la cart restaurant one time free per stay for all Guests. 6- upgrade for All inclusive restaurant and snack during the day on beach. 7- full renovation for health & spa center and Gym. Concerning your remarks about Front office staff did not change , they are the same staff since 2019 and they are friendly and professional. Concerning your remarks about the jetty closure, we would like to explain to you that the jetty closed for annual maintenance, also all tour operator has been informed enough time before guest arrival However the hotel arrange alternative service for one of the best snorkeling spots (Marsa Egla) Nature reserve .with free shuttle bus 3 times per day with free soft drink on the beach (water and juices). Meanwhile the jetty ready for operation and it is already used by all guest in house. One more time, we thank you for your valuable comments, hoping to have the pleasure of welcoming you back to our resort very soon. Best Regards Sherif Zidan Hotel Manager