- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Ungebührliches Verhalten des Personals Als wir nach unserer Rundreise ankamen hatten wir Hunger und wollten in das Kayumanis Resto Restaurant zum Abendessen gehen. Als wir das Restaurant betraten, musterte uns der Angestellte auf eine höchst abfällige Art und Weise und fragt uns, ob wir überhaupt Hotelgäste sind. (Wir hatten keine Abendgarderobe an und waren eher leger gekleidet (Jeans)). Als wir ihm den Zimmerschlüssel zeigten, bot er uns einen Sitzplatz an. Allerdings war uns aufgrund der abfälligen Blicke der Appetit vergangen. Wir sind dann an den Strand in ein anderes Restaurant des benachbarten 5 Sterne Hotels (Jimbaran Puri, A Belmond Hotel) gegangen. Hier wurden wir freundlich empfangen und man hatte dort kein Problem die 1,5 Millionen Rupia für das Abendessen zu nehmen. Hier wissen die Angestellten offenbar, wie man sich den Gästen gegenüber benimmt. Schade, denn durch diesen Vorfall war der ansonsten sehr gute Eindruck der Hotelanlage dann doch stark gemindert.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 1-3 Tage im Juni 2023 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Sabine |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Ibu Sabine, We appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at our restaurant, and we apologize for any discomfort or negative impression caused by the incident you described. Please accept our sincerest apologies for the behavior exhibited by our restaurant clerk. It is never our intention to make any guest feel unwelcome or judged based on their appearance. We understand that your arrival after a tour left you feeling hungry and eager to dine at Kayumanis Resto Restaurant. However, we deeply regret that the waiter's attitude and derogatory manner upon your entry had a negative impact on your experience. This behavior is not representative of our values or the level of service we strive to provide to all our guests. We truly apologize for failing to meet your expectations in this regard. We understand how important it is to feel welcomed and comfortable during your dining experience, and we fell short on this occasion. Rest assured, we will address this incident with our staff to ensure that such behavior is never repeated. We value your feedback as it allows us to improve and provide a better experience for all our guests. We hope you will consider giving us another opportunity in the future to showcase the true quality of our service. Should you have any further concerns or if there is anything else we can assist you with, please feel free to reach out to our management directly. Thank you for bringing this matter to our attention. Best regards, Putu Agustini General Manager Kayumanis Jimbaran Private Estate & Spa