Der Aufenhalt war der totale Reinfall. Begründung: Ich habe mich auf Nachmittage zum Relaxen am Pool gefreut. Was war? An 2 Nachmittagen war der Pool wegen privaten Partys o h n e Vorankündigungen ab 15 Uhr für Hotelgäste gesperrt. Unmöglich!!! Es erfolgten auch keine Entschuldigungen/ Entschädigungen seitens des Hotelmanagements. An den beiden Tagen dröhnte von 18 - 22 Uhr Musik, an Ruhe war nicht zu denken. An einem war das Zimmer um 15 Uhr noch nicht gereinigt. An einem Tag fehlte im Zimmer die zweite Kaffeetasse. Das WLAN ist sehr, sehr schlecht. Im Fitnessraum müssten die 2 Crosstrainer dringend gewartet werden - Displays funktionieren nicht richtig. Der Poolbereich wird als Raucherzone genutzt, usw., usw.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1-3 Tage im Dezember 2023 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Heinz-Juergen |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Heinz-Juergen, Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. Firstly, my sincere apologies for our failure to deliver the stay experienced you desired during your recent holiday in Ho Chi Minh City as well as the multiple disturbances caused by events being held at the pool side. We understand many of our guests are travelling for business and do our best to ensure we allocate rooms away from the noise. As you may know that it’s a season of Year End party organized by the local companies due to New Year approaching with caused inconvenience for in-house guests. I apologize for the poor experience you had in our hotel. We are in the process of making improvements to our property and I would like to invite you to have another opportunity to stay with us as my courtesy. Feel free to reach out to me when your travels bring you to Saigon again. Once again, my sincere apologies. Leon Dolle General Manager