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Andrea (36-40)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Familie • Oktober 2021 • 1 Woche • Wandern und Wellness
Viel Luft nach oben
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Wellnesshotel mit All- Inclusive Verpflegung. Hat meiner Meinung nach nicht sehr viel mit All Inclusive zu tun. Cola, Fanta, etc. muß man sich selbst aus Flaschen einschenken- in Corona Zeiten nicht so toll! Abends gibt es keine kostenlosen AI Getränke bei der Bar. Werden Getränke vom Restsurant mitgenommen darf man dort nicht sitzen. Poolbereich eher klein. Liegen stehen unter der Lüftungsanlage - man wird angeblasen.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Oktober 2021
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andrea
    Alter:36-40
    Bewertungen:7
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Karl; Thank you for your review and for staying at us. I apologize if you were dissatisfied with our all inclusive catering. The all-inclusive services entail the following: 7:00 - 10:00 Buffet breakfast 10:00 - 11:00 Continental breakfast 12:00 - 14:00 Light buffet lunch 15:00 - 17:00 Afternoon cakes and pastries, ice-cream, coffee, tea 18:00 - 22:00 Buffet dinner 11:00 - 22:00 Non-alcoholic beverages (mineral water, fruit and vegetable juices), tea and coffee from the drinks buffet 10:00 - 15:00 Herbal teas and fruit in the medical hall 11:00 - 22:00 Draught beer and house wines Mineral water is also available free-of-charge in the rooms (replenished once a day) We promote this list on every channel so if you found contradicting information to this, we wholeheartedly thank you to letting us know so we can correct it. Thank you for sharing your thoughts with us so we can further develop our services to provide our guests with even better holiday experience. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager