- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Das Hotel wurde uns empfohlen, da wir mit unserer 2-jährigen Tochter in den Urlaub wollten. Das einzige was man trinken konnten war das Bier, der Rest war einfach nur bitterlich süß oder schmeckte nach den alten Wasserrohren. Das Essen war kalt und zäh egal was man gegessen hat. Die Zimmer waren schlimmer als in einer Jugendherberge. Ich wollte am ersten Tag schon wieder nach Hause. Die Möbel waren beschädigt und veraltet im Gegensatz zu den Bildern die wir vor Urlaubsantritt gesehen hatten. Das schlimmste war aber die Sauberkeit der Zimmer, egal wo man hin sah nur Haare und Dreck vom Zimmer was vorher „sauber gemacht wurde“. Das Personal konnte kaum deutsch, sah immer sehr lustlos aus. Ich würde jedem Menschen von diesem Hotel abraten, der nach Faliraki bzw. die Insel Rhodos besuchen möchte!!! Pool war Ok!!!
ALT
Bier OK! Aber was willst bei einem Fass falsch machen
Sehr lustlos
Stadt 5-10 min Taxi Rhodos selbst 20 min Taxi Einkaufsläden 5–10 zufuß
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Entertainment war ganz lustig beim zuschauen!
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im September 2023 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Michael |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Michael, We appreciate your feedback, and we sincerely apologize for the disappointment you experienced during your stay. We take guest feedback seriously and would like to address your concerns. We would like to assure you that cleanliness and the safety of our guests are always our top priorities. We adhere to the latest and most updated Hygiene Protocols and ISO requirements to ensure the highest level of health, safety, and cleanliness for our valuable guests. Your comments are noted and will be taken into consideration by our management team in order to help us further improve our high standard services in the future. Regarding the room, we're sorry to hear that it didn't meet your expectations. We would like to kindly mention that the photos on our website are representative photos of their room types and categories, as it is not feasible to upload photos of each and every room in our hotel. We also regret that you found the food and beverage options unsatisfactory. Rest assured that we follow ISO standards to ensure the highest quality and safety levels of our food. We genuinely hope you would consider giving us another chance in the future to demonstrate our commitment to providing you with a better experience. Your feedback is invaluable, and we will use it to make the necessary improvements to ensure a more enjoyable stay. Thank you for sharing your thoughts with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back and offer you a more satisfying stay. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group