- ZimmergrößeEher schlecht
- SchlafqualitätSchlecht
Das 2017 renovierte Hotel macht einen guten sauberen Eindruck. Unser "Sea View" - Zimmer hatte eine große bodentiefe Dusche direkt neben dem Bett und ein offenes Waschbecken. Ein separates WC wurde als sehr angenehm empfunden. Das Zimmer war wohl renoviert - nicht jedoch der Einbauschrank. Die Schubläden und Klappen waren echte Fingernagel-Killer. Die Minibar wurde - trotz All inclusive - nur 1 x bei Bezug mit je 2 Dosen Bier und Limonade befüllt. Ausgesprochen lästig waren die Stechfliegen !!! Schlafen bei offener Balkontüre war nicht möglich.
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher schlecht
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Das Hotel hat keine eigene Küche. Vorgefertigte und warm gehaltene Speisen werden vom Nachbarhotel Esperos Palace angeliefert. Nachdem keine vorgewärmte Teller angeboten wurden, war das Essen nur lauwarm. Das Personal ist sehr freundlich.
- DeutschkenntnisseEher schlecht
Bester Service
- Rezeption
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- Strand
- Animation
- Verfügbarkeit der LiegenSehr gut
- SauberkeitGut
Aktivitäten am Pool
- Entspannen
- Poolbar
Wassertemperatur
- kalt
Lärmbelästigung durch die Baustelle ( Hotelneubau ) direkt neben dem Hotel.
Steiniger Strand ( Badeschuhe angeraten )
Die Animateure waren sehr freundlich und engagiert
Nur erwartete Kosten
- Ja
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Walter |
Bewertungen: | 18 |
Dear Walter, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Esperos Mare Resort. We appreciate your valuable input as it helps us ensure the best possible experience for all our guests. We regret to hear about any issues you may have encountered during your stay and apologize for any inconvenience caused. If we had been aware of your concerns at the time, we would have acted promptly to address them and ensure your comfort. Regarding the construction site mentioned, please note that it is not affiliated with our property. We strive to minimize any external disturbances to ensure a peaceful environment for our guests. In regards to the flies, although we haven't received similar reports, please rest assured that all our rooms are equipped with air conditioning to maintain a comfortable atmosphere when doors are closed. Regarding the minibar service, our official Hotel Description shared with all our associates and tour operators, specifies a mini fridge service and not a mini bar service. However, we provide complimentary beers and refreshments upon arrival as a welcome treat for our guests. We apologize for any confusion regarding this matter. We were surprised to read your comment about our kitchen. Please rest assured that our kitchen is located adjacent to the restaurant and is ISO certified. All our food is freshly prepared in-house, with some dishes even cooked in front of guests as part of our show-cooking experience. Once again, we apologize for any shortcomings during your stay and appreciate your feedback. We would love the opportunity to welcome you back to Esperos Mare Resort in the future, so we can provide you with the exceptional holiday experience our guests have come to expect from us. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group