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Martin (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juli 2018 • 2 Wochen • Strand
Esperos Palace für All-IN-Gäste Abzocke
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Als All-In-Gäste durften wir keine Restaurants oder di eBar im Palace benutzen, dies stand so leider nicht in der Beschreibung!! Versorgt wird man im leicht überlasteten Restaurant des Nachbarhotels Mare. Die Restaurants, und Bar im Palace ist nur für HP-Gäste !!! Wir haben für das Palace für 14 Tage exakt 1.500.- mehr bezahlt als die Mare-Gäste, dies hat uns den Urlaub leicht verdorben ! Einziger Trost, das Essen im Mare war immer gut. Auch allles sauber bis auf die Schmuddel - Rauchbereich am Grill ! (Der Holzwurm nagt den Dekostuhl langsam kaputt). Die neue Bestuhlung an der Pool-Bar aus Vollplastik ist eine KATASTROPHE, durch den Kegelfuß des Tisches weis man nicht wohin mit den Beinen/Füßen, vielleicht sollte der Besteller dort mal sitzen müssen ! Bringt die Ratan-Möbel besser wieder zurück. Die Zimmer waren alle mit Badewanne, für ältere Leute ein NoGo. Weiterhin viele Gäste, wir nicht mehr.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juli 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Martin
    Alter:51-55
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write a review for our hotel on Holidaycheck, and for the positive comments regarding the tasty and high quality food selection that we provide to our guests regardless of the name of the restaurant that they use for their meals. We were sorry to hear that some of our services have not met you expectations, especially for the fact that the new developments in our hotel have not yet become a beloved habit, full of memories for our loyal guests, who are still likely to miss the old system and the old decoration of the pool bar. We would like to assure you that every little change and every single development that we realize in our hotel, we make it by having the best interest of our guests in our heart and based on the feedback that we receive from them. With that in mind, we have proceeded to offering our guests the opportunity to enjoy the two different concepts, that of the Half Board and that of the All Inclusive, in a more exclusive way, in order to achieve the best possible service for them, with the same high quality food selection for both concepts. Please, rest assured that we have read your valuable and constructive comments very carefully and that every possible effort will be placed to improve the areas that you brought to our attention. We would like to thank you for helping us further improve the standards that our esteemed guests have come to expect from us and we hope that you will give us the opportunity to welcome you again in our Esperos Palace. Best Regards, Chris Zamagia Guest Communications Executive