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Venk (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2024 • 1 Woche • Strand
Einmal reicht - viel Geduld und wenig Service
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Ansich ist die Anlage schön - aber … - poolbar stehen teilweise 20 Leute an weil auf eine Woche fast nie zu zweit ausgeschenkt wurde. - gestern hat es gebrannt und dadurch fehlt eine Bar aus - aber wo ist dieses Personal?! - Fitness viel zu klein - essen schmeckt nach nichts, sehr langweilig und für 5 Sterne ein Witz - swimp up pool einfach ab 10 Uhr keine Sonne mehr und rundum komplett verdreckt, da dementsprechend kaum jemand den Pool nutzt. Nie wieder für das Geld


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im September 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Venk
    Alter:31-35
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Tobias, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand how frustrating long wait times at the bar can be, especially during peak hours, and we’re actively working to improve our service levels. Regarding the fire incident you might have seen on social media, it involved a minor and isolated fire at our Street Food Hub outlet, which was swiftly and effectively managed. We are pleased to inform you that the situation was resolved without any significant impact on our operations or guest experiences. Starting from Saturday, September 21st, both the Bar and Gelateria & Creperie corners of the Street Food Hub will be fully operational, and the Snack corner will gradually return to its usual operation from Sunday, September 22nd. Your comments about the fitness center and the dining options have been noted, and we will address these with our management team to enhance our offerings. We’re also looking into the cleanliness and sun exposure of the swim-up pool to ensure a better experience for our guests. We value your feedback, as it helps us to improve. We hope you might consider giving us another chance in the future. Best regards, Angela Simonovic Guest Service Manager

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