Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Frank (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juli 2021 • 2 Wochen • Sonstige
Im Sommer unerträglich heisse Zimmer !!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Deluxrooms unerträglich warm in den Sommermonaten ,keine Klimaanlage ! Konnten nachts kaum schlafen ,furchtbar ! Frühstück ,in 10Tagen keinerlei Abwechslung ,immer das gleiche. Wäre ja noch gegangen ,aber Croissant vom Vortag ,Fruchtsalat ais der Dose ,Obst zT angefault u das Beste : an einem Morgen kein Brot/Baguette !


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Heiss,heiss,heiss ,furchtbar


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Sehr teuer für ein nur 3Sterne Hotel ,Qualität der Speisen ok


    Service
  • Gut
  • Gut


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Einsam ,alleine gelegen


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Nur Pool


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juli 2021
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Frank
    Alter:51-55
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. "Checker" - Anonymous, once again (comments lefts on 5 other sites). Please allow me to answer in english, as my German is limited to the Google translations. It is obvious that the hotel was not the right choice for you, despite the fact that everything was very well explained in our Website, including that the hotel is not equipped with A/C. For breakfast, we understand that different cultures are expecting different products, but please understand that we are in Corsica and that we cannot provide, as most of our customers do not request them, as much offer as you have in northern Europ. Regarding the baguette, I believe that you exagerate your comment, as a matter of fact, it is always available. We encourage you, for your next stay anywere around the world to read carefuly the hote/restaurant website description in order to understand well it's vision and not to feel trapped once arrived and intend to destroy a reputation by your incapacity to read properly a description. Regards, Christophe Pagni General Manager