- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Die Hotelanlage ist groß und geräumig. Das Essen ist leider eine Vollkatastrophe. Jeden Tag das gleiche und mehrere Tage neu aufbereitet sodass der zum Beispiel so trocken ist kaum genießbar. Es gibt auch kein frisches Wasser auf dem Zimmer lediglich nur bei der Ankunft. Also entspricht nicht dem All in was verkauft wird. Das Personal ist stets bemüht jedoch alle nur mit Trinkgelder bestechbar. Wollten meinen Geburtstag schön feiern und mein Mann hatte viel Geld liegen lassen damit das Zimmer schön dekoriert wird und ein Rosenstrauß parat liegt. Das Geld wurde einkassiert und das Zimmer wurde nicht richtig gereinigt nachdem wir unser Geld zurück verlangt hatten war das Personal den ganzen Urlaub richtig „blöd“. Sehr sehr schade. Der größte Kritikpunkt den wir bei unserer Reise hatten ist nun wirklich das Essen. Waren bei Freunden im Nachbarhotel und das Essen war bei weitem besser obwohl das gleiche bezahlt wurde.
Haben uns beschwert da die Toilette ausläuft und das Zimmer sehr feucht ist und mit einer angeschlagenen Lunge ist das leider nicht zumutbar. Haben in der gleichen Anlage bessere Zimmer gesehen. Service war leider auch nicht so gut. Kein Verständnis
Das Essen eine vollkatastrophe. Ganz viele Gäste klagen mit Verdauungsstörungen. Jeden Tag das gleiche. Kein frisches Obst außer morgens. Reis ist sehr alt und trocken wird permanent wieder verwertet
Nachdem wir unser Trinkgeld zurück verlangt haben, hat sich die Stimmung des Personals sehr verändert.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3 Wochen im September 2022 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Nati |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 4 |
Dear Nati, Thank you for having chosen to stay at Papillon Lagoon Reef hotel and finding time to post a review of your holiday with us. Your input and the feedback from all our guests help us in ensuring an excellent level of hospitality is maintained. Taking your points in turn: 1. Location - We are happy to note that you found the hotel to be large/spacious and in a good location. Papillon Lagoon Reef hotel is located directly on Diani Beach which is considered to be the Kenya’s most beautiful white sandy beach. 2. Room- Our rooms are serviced daily in a manner consistent with good housekeeping practices which many guests appreciate as good. We have full time maintenance staff who continually keep the hotel up to standard. In this tropical country, with high humidity along the coastal beach, damp smell would occur especially when guests set their Air-conditioners at very low temperatures for long. We do anticipate it and therefore regularly clean and air even unoccupied rooms besides keeping the Air-conditioners on timer. We maintain a log book at the reception to record any requests/incidents/complaints to ensure that issues raised are dealt with immediately to clients’ satisfaction. I have gone through the records from mid July 2022 to 21st September 2022 but cannot trace any record of the issues you have raised here. 3. Service - We have well trained friendly and obliging staff who will do their utmost to ensure that clients enjoy their stay with us as evidently seen in most holiday reviews. Tipping is optional and entirely at one’s discretion, staff are paid their salaries and a share of service charge. 4. Food - We provide a varied menu of international and local cuisine, endeavouring to please a wide range of tastes, keeping in line with our star rating which many guests appreciate as good. Whilst the vast majority of our guests are happy with the meals we provide, we always welcome customer feedback and will look into what improvements we can make on the range/choice and preparation of food. We are delighted that the vast majority of our customers appreciate Papillon offers good value for money and remain the source of happy memories as can be seen in holiday reviews. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our guests and looking forward to welcome you again to sample the experience. Thanks and regards, Aloice Ang’ila Manager