- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr gut
- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
This is a former Holiday Inn Express, appointed to the brand's newest standards, which somehow ended up becoming an ibis Styles after only a few months from opening. The rooms are large and comfortable, especially the bathrooms, and the restaurant is simply yet tastefully appointed. Very good breakfast buffet for a Holiday Inn Express / ibis Styles, you even get some hot bits. Tea and coffee making facilities (albeit with the smallest cups possible), windows don't open, aircon is quite noisy but easy to operate and very effective. WiFi does not work all that well in some rooms (choose those closer to the elevator shafts), and every third room has a smaller window (others have room-width brilliant windows). Make sure your room is on the road/hills side rather than shopping centre side for great views in the morning. There is no problem with parking - even if the small parking right next to the hotel is full, you have the very large car park of the shopping centre at your disposal. Do note that the hotel is not really close to anything but the shopping centre and arriving by anything but your car will be a problem.
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersGut
- Atmosphäre & EinrichtungGut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischGut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackGut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungGut
- Restaurants & Bars in der NäheSchlecht
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1-3 Tage im August 2013 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Jeremi |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Sehr geehrter, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im ibis Styles Walbrzych. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen, Front Office Manager Sylwia Dziedzic