Insgesamt ein gelungener Aufenthalt. Einzig die Nähe zu einer Baustelle war etwas störend. Der Pool ist ziemlich groß und die Anlage generell sehr gepflegt. Bei einem gutem Angebot würde ich dieses Hotel wieder buchen. Das Essen war allerdings bis auf das Türkische Restaurant am Ende der Anlage ziemlich enttäuschend.
- ZimmergrößeSehr gut
- SchlafqualitätSehr gut
- SauberkeitSehr gut
Sehr schönes großes und modernes Zimmer
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher schlecht
Ambiente beim Essen
- Lange Hose
Etwas enttäuschend. Für den Preis habe ich mehr erwartet. Einzig das Türkische Restaurant ist zu empfehlen. Leider haben wir das erst bei unserem letzten Abend herausgefunden
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Gästebetreuung
Freundlich, wie in jedem Hotel der UAE
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Jan |
| Alter: | 19-25 |
| Bewertungen: | 10 |
Dear Jan, Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental Ras Al Khaimah Mina Al Arab Resort & Spa. We’re truly pleased to hear that you enjoyed our spacious, modern rooms and appreciated the size of our pool and the well-maintained grounds. We are genuinely sorry to hear that certain aspects of your stay didn’t meet your expectations, especially regarding the overall value and the food options outside of the Turkish restaurant. Our utmost priority is to ensure that each guest's stay is as pleasant and comfortable as possible. Your feedback is valuable to us, and we are committed to using it to enhance our services. Furthermore, your comment has been shared with our culinary and management teams for review and improvement. We also regret any inconvenience caused by the nearby construction. While this is unfortunately beyond our control, we do understand how it can affect the overall experience, and we always aim to allocate rooms with guest comfort in mind. Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We truly appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future. Best Regards, Guest relations Team

