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RK (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2024 • 2 Wochen • Strand
Bäder veraltet
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Anlage schön , Dusche schlecht . Freundlichkeit ist hier "Programm" und wird teilweise ein wenig übertrieben . Essen könnte wirklich besser sein .


Zimmer
  • Schlecht
  • An sich ausreichend , aber die Dusche ist veraltet , zu niedrig angebracht, der Spritzschutz taugt nichts und der Wasserdruck ist unterirdisch.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Frühstück bei Halbpension ok . Das Abendessen war nicht so toll .Die Auswahl war zwar groß und alles sah schön aus , aber geschmacklich nicht überzeugend . Sehniges , knorpeliges , zu Tode gegartes Fleisch , geschmacksneutrale Tomaten (und das in Griechenland !?!) , langweiliger Käse , nur zwei Sorten Marmelade : künstlich schmeckende Kirsche und pappige , aromalose Orange .


    Service
  • Eher gut
  • Insgesamt freundlich und hilfsbereit . Besonders die Reinigungskräfte ! Die jungen Männer im Restaurant wirkten jedoch eher desinteressiert , fast schon unhöflich. Beim Eingang in das Hauptrestaurant wurde man z.T. dreimal hintereinander "alles gut?" gefragt . Das ist nun wirklich übertrieben und hat genervt .


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Sehr schöne Außenanlage , mit vielen Liege- , Sitzmöglichkeiten


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Das Spa ist dringend renovierungsbedürftig aber die Massagen waren gut .


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im September 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:RK
    Alter:61-65
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Being able to offer you a nice stay is extremely pleasant and important for the entire team. How lovely to read that you enjoyed our location. I cannot but thank you for your special mention towards our most valuable asset, our staff. Moreover, let me state that in our company we accept both positive and negative comments. Regarding our rooms, our resort is under regular improvement and every year we make partial renovations in our buildings and enhancements in organization in our establishment. As for our food, we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu (Greek night, Italian night, Fish night) on top of our regular options. In addition, our food is being prepared by executive Chefs who strive to achieve the best service and give our guests an unforgettable tasting experience. Providing the best quality, taste and satisfying the preferences of our guests is of high importance to us. Also, if we were informed about the fact that the food was not to your liking while you were in-house, we would have gladly prepared something different for you. Furthermore, our resort cooperates with people who are kind and polite for many years. We’ve never had a bad feedback regarding our staff. On the contrary, if you take the time and read our reviews, we receive so many comments praising them and thanking them for their services and kindness. However, we assure you that we will take your remarks into serious consideration as through your feedback we can ameliorate ourselves. We are really glad that in the end you are pleased and we were extremely happy to host you. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr in order to organize together your next summer holidays. We look forward to welcoming you back to the Kassandra Palace again soon for another memorable experience. Kind regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager