Mit einem Zimmerwechsel ging man verständnisvoll um.
- ZimmergrößeEher gut
- SchlafqualitätEher schlecht
- SauberkeitEher schlecht
Wir hatten ein DZ mit Blick ins Grüne, Parkplatz. Das Zimmer ist in die Jahre gekommen. Das Bett war bequem. Allerdings war die Geräuschkulisse von draussen in der Nacht störend. Im Bad leider nur eine Badewanne, die das duschen nicht grade einfach machte.
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Das Buffet zum Frühstück sowie zum Abendessen war sehr einfallslos, emotionslos angerichtet. Man wurde satt! Jeden Morgen konnte man sich ein Glas Sekt nehmen und ein Omlette zubereiten lassen. Das Restaurant erinnert an eine Kantine, deshalb haben wir uns jeden Tag einen Tisch auf der Terasse ausgesucht.
- DeutschkenntnisseSchlecht
Bester Service
- Gästebetreuung
Das Personal war freundlich. Besonders sind aber ein paar Mitarbeiterinnen in Erinnerung geblieben. Maria, Despina, Georgia. Und ein netter junger Mann deren Namen ich mir leider nicht merken konnte. Sie standen jeden Tag zur Begrüßung am Eingang des Restaurants.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Wir waren Dienstags auf dem Markt von Kassandria, der aber leider nichts besonderes war. Der kleine Ort Polychrono war echt nett mit Strandpromenade. Afytos war sehenswert!
Nur erwartete Kosten
- Nein
Die Touristensteuer für 2 Personen waren 50,00 Euro, fand ich extrem teuer. Getränke zum Abendessen waren exklusive. Das wusste man, aber nicht gerade günstig. Ouzo 5,00 Euro
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Monchen |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 18 |
Dear Monchen, Thank you for taking the time to leave such a detailed review after your stay at Kassandra Palace Seaside Resort. Being able to offer you a nice experience is extremely pleasant and important for the entire team. How lovely to read that you enjoyed our gardens. Also, I would like to thank you for your kind mention towards me and my colleagues; I will definitely inform Maria, Georgia and Vangelis of your compliments. I am sure they will be thrilled after hearing them. Let me state that in our company we accept both positive and negative comments. Regarding our rooms, our resort is under regular improvement and every year we make partial renovations in our buildings and enhancements in organization in our establishment. As for our food, it is prepared by executive Chefs who strive to achieve the best service and give our guests an unforgettable tasting experience. Providing the best quality, taste and satisfying the preferences of our guests is of high importance to us. Also, if we were informed about the fact that the food was not to your liking while you were in-house, we would have gladly prepared something different for you. Furthermore, I can assure you that our prices are below average compared to those of other similar accommodation in Chalkidiki. If one takes in to account: • The environment of the resort • The star category of our company • The quality service provided by our well-trained staff during the service and • The quality of the products we provide. We are convinced that our prices are more than fair. However, we assure you that we will take your remarks into serious consideration as through your feedback we can ameliorate ourselves. How lovely that in the end you are satisfied with your stay and we were extremely happy to host you. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr in order to organize together your next summer holidays. We look forward to welcoming you back to the Kassandra Palace again soon. Kind regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager