Alle Bewertungen anzeigen
Rolf
Alleinreisend • Juni 2024Gut ,aber es geht noch besser!!
6,0 / 6

Allgemein

m.ea. schlecht....das 1.viele Personen beim Frühstücksbüffet Obst u. div. Lebensmittel einfach mitgenommen haben(auch grössere Mengen) ... es fehlt ein Hinweis(Schild) Es ist nicht erlaubt Lebensmittel mitzunehmen...... 2.Hinweis....? bitte nur eine essbare Menge auf dem Teller holen(z.B.gab es Personen, die 8 Croissants auf dem Teller hatten....u. 7St. liegenlassen...die wurden dann entfernt u. müssen entsorgt werden.....das habe ich gesehen u. das finde ich sehr sehr traurig oder auch asozial.....


Zimmer
  • Zimmergröße
    Gut
  • Sauberkeit
    Sehr gut

war alles ok aber bei 38 Grad hat die Klimaanlage ihre Grenzen......


Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Gut

Service

    Bester Service

    • Zimmer

    Sehr nett u. hilfsbereit.....!


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Pool

    Pool
    • Verfügbarkeit der Liegen
      Schlecht
    • Sauberkeit
      Eher gut

    Aktivitäten am Pool

    • Sonstiges

    Wassertemperatur

    • warm

    waren 33,3 m länge, zu kurz....


    Extrakosten

    Nur erwartete Kosten

    • Nein

    tax pro Tag.....


    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Rolf
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Rolf, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Being able to offer you a nice stay is extremely pleasant and important for the entire team. Thank you for your compliments towards our most valuable asset, our amazing team. I will definitely inform everyone of your kind words. Moreover, let me state that in our company we accept both positive and negative comments. Furthermore, regarding your notice about our Main Restaurant let me state that opinions are inherently subjective. That means they vary from person to person based on their point of view. Every guest brings their own perspective, shaped by their personal mentality and expectations. Therefore, what one person may perceive as positive, another might view differently. We assure you that we will take your remarks into serious consideration as through your feedback we can ameliorate ourselves. How lovely that in the end you are pleased and we were extremely happy to host you. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr in order to organize together your next summer holidays. We look forward to welcoming you back to the Kassandra Palace again soon for another memorable experience. Kind regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager