- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Das Hotel hat eine gute Lage und ist großzügig angelegt. Aber alles in allem macht es einen renovierungsbedürftigen Zustand. Entgegen der Beschreibung. Die Beschreibung des Hotels ist in vielen Belangen übertrieben.
Das Zimmer war sauber aber die Einrichtung nicht zeitgemäß. Das Badezimmer könnte eine Renovierung vertragen. Es wurde täglich gereinigt und die Handtücher ausgetauscht.
Das Essen war keine 5 Sterne wert. Zu wenig Auswahl an Frischem Obst oder Aufschnitt. Beim Abendessen mal gut mal schlecht. Neben dem Kaffeeautomaten sammelt sich schon seit längerem der Dreck. Da wurde in einer Woche nicht ein einziges Mal gereinigt. Es wird auch zu viel Müll produziert der nicht sein müsste. Salz und Pfeffer in Tütchen ,ebenso Ketchup,Mayonnaise und Senf. Butter und Margarine nicht zu vergessen.
Der Service war nett bei fragen wurde sofort geholfen
Die Lage ist schön. Der Transfer vom Flughafen Thessaloniki dauert ca. 2 Stunden und war ok Der Strand ist Kiesig und dicke Steine im Wasser. Ältere Menschen hatten durchaus Probleme aus dem Wasser zu kommen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Juni 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Paar |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guest, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Both positive and negative comments are utilized and accepted by our resort because it helps us to become better and improve our services even more. We are glad that you enjoyed our location. Moreover, our resort is under regular improvement and every year we make partial renovations in our buildings and enhancements in organization in our establishment. Regarding our food, we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu (Greek night, Italian night, Fish night) on top of our regular options. In addition, our food is being prepared by executive Chefs who strive to achieve the best service and give our guests an unforgettable tasting experience. Providing the best quality, taste and satisfying the preferences of our guests is of high importance to us. Also, if we were informed about the fact that the food was not to your liking while you were in-house, we would have gladly prepared something different for you. In addition, our staff takes care daily every part of the resort in order to keep it clean. Furthermore, our beach was rewarded with a Blue Flag. It is unfortunate that you did not inform us of your concerns while you were in-house as it is our company's policy to resolve any issues that may arise during guests’ stay at the resort. Once again, thank you for your feedback. Kind Regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager