Das Hotel ist im renovierten Bereich wirklich sehr schön, aber Spa, Sauna und Indoorpool sind stark verbesserungswürdig.
Das Zimmer ist erst seit Juni in der Vermietung. One Bedrromsuite....allerdings im Oktober ziemlich kalt. Die Klimaanlage heizt zwar aber die Türe zum Zimmer war rundherum undicht. Das Bad lässt sich nicht aufwärmen....alles sehr steril ausgestattet aber bequeme Betten gibt es. Das Lichtkonzept ist nur hell, nix gemütliches, aber stylish...Geschmackssache halt.
Frühstück und Abendessen sehr gut, allerdings durch Tischzuweisung sehr lange Wartezeiten. Getränke bestellen ist Glückssache....entweder man wird gesehen oder nicht....Schade....das Hauptrestaurant ist nett, aber sehr laut
Service gut
Ca. 1 Stunde mit Mietwagen
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Nicht genutzt
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Dauer: | 3-5 Tage im Oktober 2025 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | SONNE |
| Alter: | 51-55 |
| Bewertungen: | 4 |
Dear SONNE, Thank you for taking the time to share your experience regarding your stay at Kassandra Palace Seaside Resort. We are glad to read that you enjoyed the newly renovated area, the comfortable beds, and the quality of breakfast and dinner. Your kind words about the service are also much appreciated. Regarding the aspects you mentioned, such as the table assignments, waiting times, indoor pool, spa, sauna, and room heating, please allow me to assure you that our resort is under continuous improvement. Every year, we make partial renovations and enhancements to ensure our guests’ comfort, and your feedback will be taken into serious consideration to help us ameliorate our services further. We hope that despite these points, you enjoyed your time in our beautiful resort. How lovely to read that you would come back again. We would be thrilled to welcome you once more. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr to plan your next holidays. We look forward to seeing you again soon for another memorable experience. Kind regards, Despina Kaliva Front Operations Manager

