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Kay (31-35)
Verreist als Paar • Juli 2021 • 1 Woche • StrandMehr Schein als Sein
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher schlecht

Die Lage und die Fotos lassen ein schönes Hotel vermuten, doch immer mehr Kleinigkeiten, die während des Urlaubs aufgefallen sind, machen den Urlaub hier nicht wiederholenswert


Zimmer
  • Schlecht
  • Die Duschen sind eine absolute Fehlkonstruktion und sorgen für Überflutung. Das Bad ist zu klein und die Klimaanlage sehr laut.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Leckeres Essen, aber nicht sehr abwechslungsreich.


    Service
  • Gut
  • Sehr freundliches Personal und zuvorkommender Service. Allerdings lassen Sie sich in der happy Hour lange Zeit.


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • Es ist nicht viel los in der Umgebung. Der Strand ist steinig und die Schirme zu klein. Insgesamt recht unangenehm


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Es gibt ein Fitnessstudio, aber der Rest ist komplett leblos. Das mag vielleicht Corona geschuldet sein, dennoch glich das Hotel in der Beziehung einer Geisterstadt


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Juli 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Kay
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Kay, Thank you for taking the time to share your holiday experience on Holidaycheck regarding your recent stay at Kassandra Palace Hotel & SPA. To begin with, I would like to inform you that we accept both positive and negative remarks as they help us ameliorate ourselves and provide our finest service. Regarding your comment about our food, I would like to inform you that our buffet is carefully prepared by our well-known chefs and all of our guests seem particularly pleased with the result as you can also check by yourself in all online reputation sites. Furthermore, we organize our dinner buffet theme nights three times per week, including Asian buffet night, Italian buffet night, and Greek buffet night in order to offer a wide range of choices. Moreover, both positive and negative comments are accepted by our team as they both help us improve and provide even better assistance. I apologize for any inconvenience you may have had during your stay with us, since the beginning of your stay. Last but not least, our hotel is under regular improvement and renovations are taking place with the aim to update our establishment. Also, I can assure you that your comment has been taken into serious consideration. Once again, thank you for taking the time to write a review. Kind Regards, Despina Kaliva Guests Relations.