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Tim (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2022 • 1 Woche • Strand
Nie wieder
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Die Eingangshalle und Aussenanlagen sind gepflegt und sehen gut aus. Unser Zimmer war leider sehr sehr alt und in die Jahre gekommen . Bei weitem keine 5 Sterne wert! Leider stinkt es abends und nachts draussen und auf den Balkonen nach Urin. Der Fitnessraum hat nur 3 Geräte und nur 3 verschiedene Kurzhanteln, trainieren lässt es sich dort nicht. Leider ist die Essensauswahl für Vegetarier auch seh begrenzt


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • beside salad, very little selection for vegetarians


    Service
  • Sehr gut

  • Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im September 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Tim
    Alter:31-35
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Tim, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your recent holiday experience. I would like to highlight that we appreciate both positive and negative comments as through your feedback we can see our operation from your side and thus become better. Our hotel has undergone many evaluations that have solidified our five star rating. We would like to assure that we will take your feedback into serious consideration even though we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu including many option fort people who are vegan , vegetarian, gluten free or/and have other dietary restrictions. In addition, if we were informed we gladly prepared something for you. It is unfortunate that you did not inform us of your concerns while you were in-house as it is our company's policy to resolve any issues that may arise during guests’ stay at the hotel. We apologise for any bad experience you might had during your stay and we can assure you that if you had informed any member of our staff we would find a solution to your dissatisfaction. Once again thank you for your review. Kind Regards, Despina Kaliva Guest Relations