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Giuseppe Rocco (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • Juli 2024
Enttäuschend
2,2 / 6

Allgemein

Man sollte mal renovieren Mitarbeiter besser Schulen


Zimmer
  • Zimmergröße
    Sehr gut
  • Schlafqualität
    Schlecht
  • Sauberkeit
    Eher gut

Verwohnt Altmodisch Bad alt Möbel alt


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Gut
  • Geschmack
    Eher gut

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Bedienung schlecht Unbeholfen Essen gut Aber Service eine Katastrophe


Service
  • Deutschkenntnisse
    Sehr schlecht

Bester Service

  • Nirgends

Nicht überzeugend Rezeption war unfähig Obwohl Platinum Kunde wurde ich nicht den Vorgaben entsprechend behandelt


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Kultur & Erlebnis

Kultur & Erlebnis

Beliebte Kultur- & Erlebnisaktivitäten

  • Sightseeing
  • Konzerte

Mongolische show im Palast der Eisenbahn


Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Ja

Infos zur Reise
Verreist als:Alleinreisend
Infos zum Bewerter
Vorname:Giuseppe Rocco
Alter:46-50
Bewertungen:277
Kommentar des Hoteliers

Dear Giuseppe Rocco, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize that your recent stay did not meet your expectations. We are particularly concerned to hear about the issues you encountered with our service, especially at the reception. As a valued Platinum guest, your experience is of utmost importance to us, and we regret that we did not meet the standards you rightfully expect. We are also sorry to hear that the room and facilities did not meet your expectations and that you found them outdated. Your comments about the service at our restaurant have been noted, and we will be addressing these issues with our team to ensure improvements are made. Please know that your feedback is taken seriously, and we are committed to making the necessary changes to provide a better experience for all our guests. We hope you will give us another opportunity to serve you better in the future. Sincerely, Tamir Tsolmon, General Manager