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Robert (46-50)
Verreist als Paar • März 2017 • 1 Woche • StrandStrand und Umgebung top, Hotel und essen eher mäss
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher schlecht

Man sieht der Anlage schon langsam an, dass sie 40 Jahre auf dem Buckel hat. Ist aber immer noch ein einigermassen schönes Hotel. Unser Reisebüro hat es uns als "gehobene Klasse " verkauft, dies darf man aber in diesem Fall nicht mehr sagen.


Zimmer
  • Gut
  • -Die Bungalow Häuser sind alt aber in Ordnung, aber die Badezimmerabläufe haben immer gestunken.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • -Die Drinks an der Bar schmecken immer anders, jeder Kellner machst sie komplett anders, schmecken aber immer. -Leider fassen alle Kellner die Trinkgläser immer oben am Trinkrand an, oder haben sogar die Finger in den Gläsern drin. -Personal ist überall sehr freundlich. -Mit deutsch kommt man nicht weit. -Frühstück war gut, ausser der Kaffee (nur braunes Wasser) -Die frischen Früchte und auch das Gemüse hatten leider kein Geschmack .(kommen wohl nicht von der Insel) -Alle Quittungen immer gut kontrollieren !!!


    Service
  • Eher gut
  • - Begrüssung war sehr schwach und nur ein kleines 2dl Glas Eistee als Willkommens Drink. - Das Personal ist freundlich. - Die Zimmer werden zweimal pro Tag geputzt


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • -Strand perfekt und sehr, sehr ruhig. -Die Umgebung wunderschön


    Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    -Den Gratis Ausflug mit dem Glasboden- Boot kann man sich schenken. -Den Ausflug mit den Delphinen zusammen Tauchen ist einmalig, sollte jeder machen. -Für den Rest war es uns einfach zu heiss.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:1 Woche im März 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Robert
    Alter:46-50
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Robert, Thank you for taking the time to share your recent holiday experiences with us. I am glad that overall you have had a nice stay at the Resort but are sorry that it was not to your full satisfaction. Concerning the age of the Resort, indeed, we have recently proudly celebrated the 40th anniversary of the Resort and are very well aware that it now requires to be updated in a more modern style. You will be surely glad to learn that we have completed with the renovation of more than 120 rooms and shall complete with the remaining rooms and the public areas very soon. We are sorry that the welcome at the Resort was not to your satisfaction and can assure you to review it during the renovation. On the second hand, we are very concerned to read your comments on the cocktails served to you. The Food & Beverage Manager has been made aware of this for his immediate actions. Like all Mauritians, we do speak predominantly French and English; but do have a few key team members who speak other European languages like German who can be identified by the flag of the country on their name badge. We are again sorry that the taste our the coffee, fruits and vegetables were not as expected and have duly informed the Executive chef about your preferences so as to be more attentive of our guests preferences. As far as the bills are concerned, our guests need to sign their bill after consumption in our restaurant and bars so as to avoid any misunderstanding upon guest’s departure. Once seated in the restaurant, our guests are asked for their room numbers and our restaurant staffs do the needful to avoid any confusion with the bill. Thus, you are requested to cross check the details and to duly sign as a precaution. We took note of your concern and assure you to consider your suggestions for future amendments. We will definitely seek for improvement in our service delivery so thank you for bringing these to our concern. Once again, thank you for your valuable feedback and we look forward to another opportunity to serve you. Warm Regards, Andrew SLOME General Manager