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Michael (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • April 2017 • 1-3 Tage • Sonstige
Einziges Hotel in Lüderitz
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Einziges Hotel in Lüderitz, direkt am Meer, alle Zimmer mit Meerblick, einige Zimmer noch nicht renoviert, ca. 400 m von der Innenstadt


Zimmer
  • Eher schlecht
  • waren in einem noch nicht revovierten Zimmer - klein und nicht sehr schön. Die renovierten Zimmer sind in Ordnung


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • gutes Frühstück


    Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • ca. 400 m bis Innenstadt, direkt am Meer mit eigenem Strand und Jetty


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Lüderitz bietet nicht viel außer Bootstouren


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1-3 Tage im April 2017
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Michael
    Alter:51-55
    Bewertungen:39
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, DANKE for taking your time to post your feedback on your stay at our award winning hotel right on the sea. I am pleased that you enjoyed our wonderful and direct sea views as well as our full buffet breakfast (FREE for all in-house guests). IMPORTANT; Please accept my sincerest apologies that your room did not satisfy your specific needs. In my WELCOME LETTER in your room, I encourage you, our valued guest, to bring any issues or concerns to our immediate attention for corrective action. Please take note; All our 62 Standard Rooms have been renovated with NEW: Remote control air-conditioner/heater, large laptop safe, curtains, extra-large duvets, extra-long queen size bed (double rooms), mirrors, lights, glass shower screen...Currently, our standard rooms en-suites with baths are being fully renovated. On May 1 2016, 8 brand new contemporary DELUXE ROOMS were launched on our top/3rd floor; these DELUXE ROOMS feature a higher rack rate compared to our standard rooms (twin & double). I hope and trust that the above information provides you with a new perception on our award winning hotel. Our four star hotel is well supported by both the international self-drive and tour group markets. Your support is greatly valued and your feedback much appreciated. Kind regards, Ulf Grünewald General Manager